czwartek, 2 września 2010

Nachalny marketing, czyli próby wyrwania pieniędzy na zbyteczne rzeczy


Jakoś w ostatnich dniach, nie mogę ogonić się od marketingowców z mbanku i cyfra+.
Wydzwaniają do mnie, proponując mi super, ekstra okazje.

Mbank, wyjechał z jakimś ubezpieczeniem, za jedyna 20zł miesięcznie. Pani, choć miła, jednak dość stanowczo, próbowała wymusić na mnie zgodę przystąpienia do tego ubezpieczenia. Podejrzewam, że gdyby nie nagrywanie rozmów, sama by mnie zapisała. Powiedziałem, że muszę zapoznać się z OWU i niech zadzwoni za parę dni. Po zapoznaniu się z warunkami ubezpieczenia, stwierdziłem, że to żadna rewelacja.
Gdy ponownie pani zadzwoniła, odmówiłem przyjęcia tej propozycji, jednak zajęło mi to sporo czasu.

Jak skończył mbank, zaczęła wydzwaniać cyfra+. Chcieli mi wcisnąć pakiet HBO, za połowę normalnej ceny. Moja negatywna odpowiedź, spotkała się znów ze stanowczym namawianiem mnie na zbyteczną przynajmniej dla mnie, ofertę.

Jestem w miarę kulturalnym człowiekiem, ale jeszcze raz zadzwoni do mnie marketing, to chyba będę rozłączał telefon.

A jakie Wy macie sposoby na tych ludzi.
Jak rozumiem, że oni z tego żyją i tak zarabiają, ale ja też mam swoje wydatki i oni powinni rozumieć, że nie znaczy NIE.

5 komentarzy:

  1. Do mnie dzięki bogu tak nie wydzwaniają. Natomiast jeżeli nie słyszałeś, to posłuchaj i następnym razem wypróbuj ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam... następnym razem rozłącz się na samym wstępie ... oszczędzisz sobie nerwów. Miła Pani się nie obrazi - przecież to tylko jej robota i nie jej wina, że akurat taka fucha jej się trafiła. Dla niej to chleb powszedni, że ktoś się rozłącza na wstępie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłem tak odbierałem telefon i czekałem aż ktoś zacznie gadać i odkładałem na głośno mówiącym Tel np. do szuflady i zamykałem, jak głos ustawał to wyciągałem i przepraszałem, bo nie słuchałem i czy może pani powtórzyć jeszcze raz i tak w koło ;) a gdy pani z banku zadzwonila to az napisałem o tym post http://blog-inwestora.blogspot.com/2010/01/ciekawa-rozmowa-tel-z-bankiem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem kto w ogóle płaci za takie coś. powinni zakazać takich praktyk. jak można człowiekowi przeszkadzać, dzwoniąc z tym samym, po parę razy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to błąd posługiwać się nazwą "nachalny marketing" - to oksymoron, który wprowadza w błąd :) Zobacz w linku.

    OdpowiedzUsuń