wtorek, 14 września 2010

Eurobank zwraca pieniądze, opłatę za konto.

Otrzymałem dzisiaj wiadomość od eurobanku, iż dostanę zwrot, nie słusznie pobranej opłaty za prowadzenie konta online.

Opłata ta, została pobrana mimo, iż zgodnie tabelą nie powinna.

Jeśli chodzi o mnie, na koncie, posiadam tylko 2zł, a reszta pracuje sobie na rachunkach oszczędnościowych. W związku z tym, bank zabrał mi tylko 2zł i je zwrócił.

Jednak te coraz częstsze problemu eurobanku, napawają mnie strachem o moje pieniądze.
Nie wiadomo kiedy, system pobierze sobie z konta jakieś dziwne opłaty i będę musiał czekać z dzień czy dwa, aż ktoś to odkręci.

Moje zaufanie do banków, wystawiane jest coraz częściej na próbę.

Dlatego też, intensywnie szukam inwestycji, w którą mogę wejść za pieniądze, które wycofałem z funduszu obligacji na przyszłość dziecka.

Zastanawiałem się, czy za te pieniądze, nie wejść w prywatyzację GPW, ale musiałbym tego dokonać przez IKE, a wtedy pieniądze te trzeba by traktować jako inwestycje długoterminową. Dlatego też, poszukuję innych rozwiązań.

2 komentarze:

  1. Weź załóż normalną lokatę, albo obligacje skarbowe, ewentualnie samorządowe lub korporacyjne. No chyba że wolisz trochę bardziej agresywnie.
    A co do GPW to może być dobra spółka dywidendowa na najbliższe 10-lat.

    Spójrz na PGE, dywidenda za 2009 na dniach, a już mowa o dywidendzie zaliczkowej za ten rok. Typowa spółka dywidendowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. I gdzie te dywidendy?

    OdpowiedzUsuń