niedziela, 26 września 2010

Projekt szkolenie - realizacja planu

Dzisiaj po raz kolejny realizuję projekt dzięki któremu mam zamiar podreperować swój portfel.

Jest to cykl szkoleń, przeprowadzanych dla osób dorosłych.
Moje wrażenia są dość pozytywne. Co prawda jako nauczyciel w pełni tego słowa znaczeniu, nie podjąłbym się pracy.
Ciągłe tłumaczenie parę razy tego samego, to trochę uciążliwe. Jestem na szkoleniach, w o tyle dobrej sytuacji, że tu są osoby, które chcą się nauczyć no i z zachowaniem nie ma problemów. Kto się nudzi, lub mu nie pasuje, po prostu może sobie wyjść, kiedy tylko zechce.
Szkolenie - to forma zarobku. Nie dorabiam sobie jakiejś ideologi do tego zajęcia. Nie interesuje mnie, kto i dlaczego na nie przyszedł, tak jak nie interesuje mnie, kto traci na giełdzie, kiedy ja zarabiam.

Mam dwie wiadomości. Dobrą i złą (przynajmniej dla mnie)
Dobra - płacą 50zł na rękę za godzinę
Zła - mam tylko 50 godzin do przepracowania

Ale dobre i tyle. Choć trochę pozwoli mi to, odzyskać wartość portfela i załatać domową dziurę budżetową. Szkoda, że tak jak rząd, nie mogę wypuścić dwu letnich obligacji na 4% brutto :) (a dokładniej nie znajdę na nich nabywców)

2 komentarze:

  1. no to niezłe podreperowanie portfela

    OdpowiedzUsuń
  2. tak trzymaj. każdy grosz się liczy. ktoś lubi optymalizować lokatę by mieć0,5gr więcej, ale dodatkowy dochód omija z daleka

    OdpowiedzUsuń