niedziela, 1 maja 2011

Dodatkowe 500zł zarobione w długi weekend

Co prawda miałem inne plany na spędzenie długiego weekendu ale co zrobić.
Miałem spędzić ten czas z rodziną ale nie wahałem się z tego zrezygnować gdy okazało się, że można zarobić w 3 dni 500zł.
Okazało się, że w moim miejscu pracy trzeba zmodernizować sieć komputerową. Ponieważ najęcie firmy kosztowałoby dość drogo, dostałem propozycję wykonania tego zadania.

Tak naprawdę mam nadzieję wykonać te prace w 2 dni i cieszyć się choć dwoma dniami weekendu, bogatszym o 500zł.

Cóż, w obecnym stanie moich dochodów, każdy grosz się liczy, dlatego też nie mogę sobie pozwolić na rezygnację z dodatkowych form zarobku.

2 komentarze:

  1. Trzeba pamiętać, aby wszystko robić z umiarem.
    Najważniejsze, aby rodzina była ważniejsza niż praca. Te 100-500 zł można zarobić kiedy indziej, czasu się nie cofnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne żeby zarobić te parę złotych. Jeśli tylko jest okazja trzeba korzystać. Masz póki co niskie wpływy do budżetu domowego więc nie ma co rezygnować z dodatkowego zarobku.

    OdpowiedzUsuń