sobota, 7 maja 2011

Czy jestem dobrym klientem dla banku

Po ostatnich moich dokonaniach poczynionych w celu ograniczenia wydatków, zastanawiam się czy jestem jeszcze dobrym klientem w oczach banku.

Prawie nic na mnie nie zarabia, bo:
1. zlikwidowałem kartę kredytową, więc bank nie pobiera opłaty za jej użytkowanie ani nie ma % z transakcji dokonywanych kartą
2. zamieniłem token sprzętowy na token GSM aby zaoszczędzić 2zł opłaty
3. wpływy na konto są większe niż 1000zł więc nie płacę za konto
4. mam zoptymalizowane 15 rachunków oszczędnościowych więc parę groszy wyciskam więcej niż standardowo
5. dokonuję 3 transakcje kartą debetową aby uniknąć opłat za nią, dodatkowo dzięki płatnością kartą biorę udział w programie kupujesz-zyskujesz

Posiadam na rachunkach oszczędnościowych około 3k więc chyba bank nie ma ze mnie większego pożytku. Choć może liczy, że uda mi się dojść do tych moich 6 zer i ma nadzieję, że te pieniądze będę trzymał właśnie w tym banku :)

2 komentarze:

  1. Jesteś dobrym klientem bo bank może i nie zarobi wiele na Tobie ale przynajmniej nie straci jeśli wziąłbyś kredyt i miał problemy z jego spłatą. Wydaje mi się, że w obecnych czasach banki wolą klientów "rozsądnych", którzy biorą świadomie kredyt, a nie po to by spłacić nim inny kredyt czy pożyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak jesteś dobrym klientem - bank ma pożytek z obracania Twoimi pieniędzmi :D

    OdpowiedzUsuń