poniedziałek, 23 maja 2011

Czy da się zarobić na wypełnianiu ankiet?

Po raz trzeci osiągnąłem liczbę 1000 punktów w firmie w której zarabiam poprzez wypełnianie ankiet. Punkty te można wymienić np. na 32 złote, które zostają przelane na dowolne konto bankowe lub na doładowanie telefonu bądź kupon.
Od poprzedniej wypłaty czyli wyzerowania stanu konta upłynęło 2 miesiące. Przez ten czas wypełniłem 8 ankiet. Wynika z tego, że dałoby się nieźle zarobić na tych ankietach gdyby tylko przychodziło ich więcej w miesiącu.
Niestety jest z tym słabo możliwe, że przez to iż nie pasuje mój profil do oferowanych ankiet. Może osoby młodsze i mieszkające w jakiejś konkretnej lokalizacji mają szansę na otrzymywanie większej liczby ankiet.
Niemniej jednak można zakwalifikować wypłaty z tej firmy do takiego małego pasywnego dochodu. Nie narobisz się, a trochę dorobisz.

Mam nadzieję, że kiedyś nasz rodzimy rynek takich firm bardziej się rozwinie i zarobki będą przyzwoitsze.

20 komentarzy:

  1. 8 ankiet w dwa miesiące - wg mojego profilu i tak bardzo dobry wynik. Ja do tej pory otrzymałem tylko 1 ankietę oceniającą moją osobę. Ja to dopiero jestem dla ankietujących nudny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pulsreklamy.pl/pages/index.php?refid=kaspr

      To dużo lepsze od ankiet, zarobiłem tam w ciągu miesiąca 65 złotych poświęcając zaledwie klikladziesiąt minut.

      Usuń
  2. Każdy sposób na dorobienie jest dobry. Trzeba tylko przeliczyć czas czy jest to opłacalne. Jeśli mało minut poświęcasz dla ankiety to wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wydaje mi sie, zeby wykonywanie czynnosci - wypelnianie ankiet mozna bylo zaliczyc do dochodu pasywnego. Ankiety same nie wypleniaja sie, ani te wczesniej wypelnione nie przynosza dochodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to dochód pasywny. To raz. A dwa :)

    Też wypełniam, powinienem już dawno przekroczyć 50zł, ale coś 35zł nie chce napłynąć za ankietę.

    Ja do ankiet się nie nadaję, ciągle mnie z nich wyrzucają. Nie wiem kto normalny kogo stać na wszystkie pierdoły, jedzenie w trasie i inne takie wypełnia ankiety za 1,8-3zł szt. I co kupi sobie za to bilet do kina i waciki?

    A już zupełnie nie rozumiem osób z dziećmi (często o to pytają). Oświeć mnie. Wypełniasz rok i kupisz dziecku grę za 200zł? :P

    Ale jako dodatek do zarobku w necie, warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasywny może i nie jest ale przecież coś trzeba robić nawet będąc rentierem.

    @Marcin
    Zostałem tylko przy dwóch firmach, którym mój profil pasuje i w miarę często przysyłają atrakcyjne ankiety.
    Pozostałe odstawiłem bo wypadało słabo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet bedac rentierem i wypelniajac ankiety nie bedzie dochodu pasywnego ;-) Tylko zwykly dochod z wykonywania pracy.

    Jest jakas dziwna tendencja do podciagania wszystkiego pod dochod pasywny, a w wiekszosci przypadkow nie ma to nic wspolnego z tymze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj gość sobie zażartował, a wszyscy na niego, że to nie pasywny dochód.

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz napisać w jakich firmach wypełniasz te ankiety. Sam chcę dorobić ile się da. Tego mi brakuje na blogach.

    Osobiście sam piszę w czym, a nawet jak sobie ułatwić itd. to jeszcze złośliwe komentarze dostaje.

    25 buxów to 40minut. Ile wypełniasz dziennie ankiety?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Marcin
    Zapisałem się do tych ale obecnie tylko dwie ostatnie dają mi zarobić. Wypełnianie ankiety zajmuje około 20 minut więc nie jest to zbyt czasochłonne zajęcie.
    a)http://www.cenneopinie.pl/index.php?id=23
    b)http://www.pl.ciao-surveys.com/TrafficUI/mscui/page.aspx?cid=27&ptid=53&utcoffset=0
    c)https://www.askgfk.com/reg/?x=02adc2ca121324c1a76ab574772e249f&srcid=253
    d)http://www2.panel.smgkrc.com.pl/panel/informacje/

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałem się zapisać do tej firmy. Wypełniłem kwestionariusz i niby mieli się ze mną skontaktować. Na razie cisza. Chyba, że to ja muszę się odezwać. Daj znać jak to u Ciebie było z zapisem do tych ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Mariusz
    Wypełniłem kwestionariusz, wyraziłem zgodę na wszystko i dostałem na e-maila linka aktywacyjnego (sprawdź może folder SPAM, o2, wp, a nawet gmail tam wrzucają takie wiadomości). Po kliknięciu na niego moje konto zostało utworzone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    Zarejestrowałem się właśnie w smg/krc i spróbuje jak mi będzie szło. Co jakiś czas można z nudów zrobić ankietę i parę groszy wpadnie. Na końcu rejestracji była opcja podania numeru ankietera. Jeżeli jest opcja podania Pana jako osoby polecającej to proszę o zamieszczenie tutaj potrzebnych informacji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. @Student
    Nic mi nie wiadomo na temat takiej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy zysk jest dobry, pieniędzy nigdy nie będziemy mieli tyle ile byśmy chcieli a w ten sposób możemy zyskać kilka złoty, które możemy wykorzystać na dowolny cel.

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm... wypełniasz kilka ankiet i cisza... ja od lipca nie otrzymałam żadnej ankiety, tym samym nie mam 1000 pkt, nie mam żadnej kasy a oni mają wypełnione ankiety. zostawię to bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że w internecie jest wiele ciekawszych i dających bardziej realne zarobki zajęć. Sporo osób twierdzi, że przy wypełnianiu, gdy przekroczą 80% ankiety to następuje błąd. Zlecający ma wypełnioną prawie w całości ankietę, a wypełniający zmarnowany czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem, niezły wynik, Ja od jakiegoś czasu wypełniam. Przyznam się szczerze nie wszystkie i mogę pomarzyć o 50 zł w dwa miesiace

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakiś czas temu zarabiałem na wypełnianiu ankiet ponad 100 zł miesięcznie. Zarabiałem wyłącznie w dwóch serwisach: Cenne opinie i Mysurvey. O ile w pierwszym z tych serwisów nadal zarabiam regularnie dosyć dużo, to w przypadku Mysurvey nagle ankiety przestały przychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam mi dobrze idzie już zarobilem 200 zł i ciągle przychodzą ankiety

    OdpowiedzUsuń