poniedziałek, 14 listopada 2011

Zarabianie dzięki 20Dollars2Surf - pierwsze wrażenia z korzystania z programu

Tak więc mija prawie połowa miesiąca i moje pierwsze wrażenia z korzystania z programu 20Dollars2Surf są dość pozytywne.
Zdobywanie punktów idzie w miarę szybko, gorzej z poleconymi, choć mam już trzech.
Punkty za surfbar można w miesiącu uzbierać maksymalnie 10000, więc teoretycznie powinienem mieć ich z 5000. Niestety aż tyle nie udało mi się ich uzbierać. Natomiast sporo wpadło z klikania w banery i z bonusów surfa.
Na kole fortuny udało mi się wygrać 2 razy po 0,10$.
Najwięcej punktów zdobyłem jednak dzięki wygraniu w Bingo 20$Pass'a, którego przeznaczyłem na Super Polecającego. Dzięki temu w 8 minut uzbierałem 7 tysięcy punktów.
Tak więc, jeśli tylko firma ta jest wypłacalna, a póki co pojawiają się na forum dowody wpłat, chyba można w ten sposób dodatkowo zarobić. Nie jakieś duże pieniądze ale jak na razie większe niż reklamy z adkontekst i cpmprofit.
Zarobki z połowy miesiąca jednego z moich poleconych wraz z rzutem zamieszczę na blogu.

2 komentarze:

  1. Fajnie by było jeżeli oprócz zarobków podsumował byś jeszcze czas spędzony na klikaniu. Można by wtedy łatwo obliczyć ile wychodzi za godzinę klikania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio dziennie jest 10 do 15 banerów do wyklikania. Klika się na jeden i trzeba czekać 30 sekund na zaliczenie (widać odliczany czas). W tym czasie możesz normalnie korzystać z komputera np. przeglądać inne strony w nowej karcie czy oknie.
    Więc jeśli chodzi o czas to nie jest to zbyt czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń