czwartek, 3 listopada 2011

Podsumowanie lepszego miesiąca na giełdzie

Październik miesiącem oszczędzania ale jakoś nie udało mi się zaoszczędzić zbyt wiele, a dokładniej dorzucić zaoszczędzonych pieniędzy do portfela blogowego. Dlaczego tak się stało już niedługo opiszę. Zdradzę tylko, że ma to związek z dość dużym kredytem jaki wziąłem.
Tak więc kolejny miesiąc za nami, który to okazał się dobry jeśli chodzi o rynek akcji. Wszystkie moje inwestycje przyniosły zysk. Niestety mimo lekkiego odbicia nie udało się wyjść nad kreskę.
Portfel wygląda następująco



Zmiana w stosunku do poprzedniego miesiąca przedstawia się tak


W październiku kupiłem akcje spółki Bioton dla czystej spekulacji.
W związku z ostatnimi wydarzeniami w Grecji postanowiłem ewakuować się z giełdy i ustawiłem stop lossy.
W październiku postanowiłem przetestować zarabianie dzięki surfbarowi. Po listopadzie powinienem mieć jakieś przemyślenia na temat takiej formy zarobku. Oczywiście podzielę się nimi w poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz