środa, 16 marca 2011

Pierwsze 100zł z adkontekst

Wczoraj zalogowałem się do adkontekst (dla nie wtajemniczonych jest to Polski odpowiednik google adsense, czyli reklama kontekstowa).
Mój stan konta, przekroczył magiczne 100zł, dzięki czemu już w kwietniu, będę mógł im wystawić rachunek. Mam nadzieję, że przelew zdąży dotrzeć jeszcze w kwietniu i będę mógł pieniądze zarobione dzięki Wam, czytelnikom tego bloga, dopisać do portfela.

Następnie po dołożeniu swoich oszczędności (zdecydowałem, że nie kupuję jak na razie alufelg), będę mógł je zainwestować. Myślę, że w akcje, ale to zależy od sytuacji na giełdzie. Miesiąc na rynkach, to odległy czas, więc póki co najpierw poczekam na przelew, a potem podejmę decyzję w co zainwestować.

8 komentarzy:

  1. A dlaczego nie korzystasz z google adsense, tylko wybrałeś AdKontekst?
    Ja właśnie jestem na etapie zakładania bloga i nie wiem na jakie formy reklamy, na których można zarobić, się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  2. "po dołożeniu swoich oszczędności... będę mógł je zainwestować"

    Mam nadzieję, że w takim wypadku zadbałeś o fundusz bezpieczeństwa?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Karol
    Byłem w programie google adsense, ale po uzbieraniu paru euro, zablokowali mi konto, bez podawania przyczyn i ignorowali moje e-maile z pytaniami dotyczącymi bana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktywnie korzystam z Google AdSense od 2009 r. i nigdy nie miałem problemów, chociaż przyznam, że wiele zapisów w ich regulaminie można różnie interpretować. Jeśli chcą się do czegoś przyczepić, to powód na pewno znajdą.
    Od końca 2010 korzystam też jednocześnie z Binlayera. Tam płacą nie za kliknięcia, ale w skrócie mówiąc za odwiedziny strony. Dziś właśnie dostałem pierwszą płatność 29 EUR a kilka następnych jest już w drodze. Polecam, chociaż czas oczekiwania na wypłatę, to 35 dni roboczych, a bywa, że dłużej. W razie czego mój link do rejstracji: https://binlayer.com/ref-198062.html

    OdpowiedzUsuń
  5. @Andrzej: jak długo trzeba "pracować" na taką wypłatę?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Bankowe Okazje
    To zależy od "pracy" Twoich czytelników. Początki, jak wszędzie, są trudne, ale wraz ze wzrostem liczby odwiedzin bloga (i większej ilości postów), klikalność w reklamy się zwiększa. Ja prowadzę bloga dopiero od roku, ale myślę, że teraz już szybciej będę zbierał kolejną 100.
    W AdKontekst jestem od połowy marca zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. "będę mógł im wystawić rachunek"

    jak to jest z tymi rachunkami? jak to potem w skarbówce rozliczyć? Jeżeli masz już to opanowane, to proszę napisz co i jak. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Mariusz
    Nie mam jeszcze tego opanowanego bo to moja pierwsza kwota zarobiona poprzez "wynajem powierzchni reklamowej", a poniżej kwoty wolnej od podatku, rozliczenie następuje dopiero na koniec roku kalendarzowego. Więcej w tym poście http://cel-6zer.blogspot.com/2011/03/rozliczenie-dochodow-z-adkontekst-z.html

    OdpowiedzUsuń