piątek, 18 marca 2011

Co robię by wypromować swojego bloga

Postanowiłem trochę podrasować pozycję swojego bloga w wyszukiwarkach, a także zwiększyć liczbę go odwiedzających. Działania jakie podjąłem to:

1. Dodałem bloga do katalogu stron (choć nie wiem czy to najlepszy pomysł i zastanawiam się czy się z niego nie wycofać)
2. Od wczoraj korzystam z serwisu LinEye, Promocja opiera się na wzajemnej, darmowej reklamie działającej na zasadzie: ja reklamuję innych, oni reklamują mnie. Jest to dla blogerów, którzy nie dysponują, bądź nie chcą ponosić żadnych kosztów związanych z promocją swoich blogów.

Użytkownik serwisu LinEye.pl, chcący skorzystać z darmowej reklamy, musi spełnić dwa warunki:
- dodać swoje reklamy do systemu (dowolna ilość)
- umieścić widget LinEye na swojej stronie
Widget LinEye to nic innego jak kod HTML, który należy wkleić w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej. Można go konfigurować w szerokim zakresie ustawiając np. ilość wyświetlanych reklam, rozmiar, format, kolory, ramki, czcionkę, układ pionowy/poziomy itd. (zobaczymy jak to się sprawdzi)
3. Dodałem bloga do listy najlepszych blogów, a także do top blogów

Czy te zabiegi wpłyną pozytywnie na wyniki mojego bloga? Mam nadzieję, że tak. Choć nie piszę go po to by na nim zarabiać, to jednak, każdy grosz w dążeniu do celu, czyli wolności finansowej, przyda się zdecydowanie.
Parafrazując Nie mieć grosza, a mieć grosz, to już dwa grosze.

4 komentarze:

  1. Niestety jeśli skupiasz się na groszach działa siła przyciągania i przyciągasz grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://liveinlondyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://cher-lloydpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd zostałem pisarzem też staram się prowadzić
    swój. Jestem chory na autyzm i psychicznie. Mam nadzieję, że nie złamię
    Twojego regulaminu podając link :) Pozdrawiam serdecznie :)
    http://krystian-robert.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń