sobota, 19 marca 2011

Kolejna wypłata za wypełnianie ankiet

Już po raz drugi osiągnąłem liczbę 1000 punktów w firmie w której możemy zarabiać poprzez wypełnianie ankiet. Punkty te można wymienić np. na 32 złote, które zostają przelane na dowolne konto bankowe.
Pierwsza moja wypłata z tej firmy, była w październiku, więc może tempo zarobku nie jest zbyt duże, ale to zawsze dodatkowe pieniądze.

Mam nadzieję, że z czasem, takich ankiet będzie jeszcze więcej i dzięki ich wypełnianiu zdobędę parę złotych na kolejne inwestycje.

5 komentarzy:

  1. I pewnie robisz to w czasie godzin pracy, bo po powrocie do domu trzeba zająć się rodziną więc nie ma na to czasu :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak to jest rozliczane? dostaje się potem jakiegoś pita? czy może jest to w formie nagrody - znalazłem takie coś w ich FAQ, że za punkty się wybiera nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonimowy
    Robię to (wypełniam ankiety) po/przed pracy/ą. Dziękuję za troskę o rodzinę. Poświęcam im tyle czasu ile trzeba, ale wnioskuję, że nie masz dzieci (bądź są już dorosłe) i nie wiesz, że chodzą spać kolo 21 więc mam czas na wypełnianie. Dodatkowo jest wygodniej wypełniać ankiety z komputera z którego się jest zarejestrowanym bo nie trzeba przechodzić potwierdzenia tożsamości. No i co najważniejsze w ankietach są pytania kontrolne więc trzeba czytać i nie da się tego robić w pracy (przynajmniej ja się rozpraszam).

    @Mariusz
    Jest to nagroda, na końcu ankiety jest pytanie konkursowe (proste) i za nie, dostajesz punkty, które potem wymieniasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja polecam: http://bit.ly/ih4dMd - są ankiety dla Polski! 100% wypłat!

    OdpowiedzUsuń
  5. chłopie nie wysyłaj nam spamu !!!!!!

    OdpowiedzUsuń