środa, 31 sierpnia 2011

Pierwsze pieniądze za reklamy z firmy CpmProfit

Wczoraj wieczorem osiągnąłem próg 30zł w firmie CpmProfit. Jest to firma, która płaci za wyświetlanie reklam jak również za to, że ktoś w nie kliknie (jeśli ktoś chce się zarejestrować to może to zrobić z mojego refa).
Czas potrzebny na uzbieranie wystarczającej liczby punktów, w moim przypadku, był dość długi bo przeszło rok.
Mam nadzieję, że wraz ze wzrostem popularności bloga, zbieranie punktów będzie szybsze.
Teraz muszę czekać minimum 16 dni aby ujrzeć pieniądze na swoim koncie.

11 komentarzy:

  1. Szału ta kwota nie robi, ale jest to zawsze pasywny dochód :). Ogólnie też się w to bawię i, mimo że punkty nabijają się szybko, to przelicznik ich na złotówki jest bardzo ubogi.
    Daj znać, czy faktycznie otrzymałeś ten przelew, bo nie wiem, czy jest sens trzymać tą reklamę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog
    zapraszam do mnie na inspiracje

    ladyaprill.blogspot.com
    ORAZ
    styleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę Ci coś zasugerować to zmianę AdKontekstu na AdSense - mam kilka blogów o tematyce finansowej i AdSense na wszystkich zdeklasował AdKontekst - daje dużo wyższe zarobki.

    OdpowiedzUsuń
  4. @kry
    Kompletnie nie rozumiem gdzie tu jest dochód pasywny. Klikanie w reklamy to dla mnie aktywność, nie mówiąc o tym, że bardzo mało dochodowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Melonmaker
    Ja mówię o programie CPM profit, gdzie wstawiasz reklamę i zapominasz o tym, bo kasa (a właściwie punkty) lecą za wizyty gości na stronie, a nie za klikanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strony internetowe to bardzo słaby dochód "pasywny". Jeśli zupełnie nic na nich nie robisz to masz bardzo małe szanse, że będą przynosić stabilny dochód (Zazwyczaj jest to tendencja spadkowa).

    W przeciwnym wypadku - jeśli piszesz teksty, dbasz o pozycję w google (white seo) itp to niestety dostajesz pieniądze za pracę. I to nie jakieś super duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Kry

    Niby tak, ale jeśli będziesz pasywny i nic nie będziesz na blogu robił, to z czasem ruch zamiera. Musisz być aktywny, by w ten sposób zarabiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak z odliczeniem podatku z tego "zarobku"?;) trzeba sie rozliczyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wypłatami różnie bywa. Nigdy nie spóźnił mi się z wypłatą tylko Google AdSense. Z konkurencji CpmProfit polecam niemiecką firmę Binlayer (https://binlayer.com/ref-198062.html ). Na przestrzeni roku dostałem już kilka wypłat. Są korzystniejsze stawki niż CpmProfit.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy
    Odpowiedź pod postem http://cel-6zer.blogspot.com/2011/09/wpata-od-firmy-cpmprofit.html

    OdpowiedzUsuń