wtorek, 2 sierpnia 2011

Nowy pomysł na dodatkowy dochód

Ponieważ żona "siedzi" sobie na wychowawczym, a nasze państwo nie chce łożyć kasy na nowych obywateli, potrzebuję dodatkowego dochodu. Moja pensja, według państwa, wystarczy na czteroosobową rodzinę, a ja jednak uważam, że to za mało zwłaszcza gdy marzy mi się zrealizowanie celu 6 zer.
Dlatego też, postanowiliśmy z żoną, że ona od września oprócz naszego synka, będzie się też opiekować dziećmi koleżanek. Są one nauczycielkami więc nie powinno być problemów jeśli chodzi o liczbę godzin, kiedy żona będzie miała na głowie kilku urwisów. Jeśli plan będą miały tak ułożony, że czasem ich godziny pracy nie będą się pokrywały, to tym bardziej żona nie powinna się przemęczyć.
Niestety w związku z tym przedsięwzięciem mam pracowity urlop. Jestem w trakcie wybijania dziury w ścianie aby połączyć dwa pokoje, po to by dzieci miały trochę więcej przestrzeni.
Nie liczę na jakieś wielkie pieniądze z tej działalności ale w moim obecnym stanie finansów, każda złotówka się liczy.

7 komentarzy:

  1. państwo nie płacąc za robienie dzieci chroni się przed napływem imigrantów, bardzo patriotycznie zresztą, Austria daje 160 euro miesięcznie na każde dziecko, a przy ilości > 3 nawet więcej i efekt jest straszny: ciężko spotkać czystej krwi aryjczyka na ulicy :)

    życzę powodzenia twojej żonie i oby wytrzymała z tym przedszkolem jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł nie jest zły. Jeszcze może się okazać, że opiekując się dziećmi koleżanek zarobi więcej niż na swoim etacie, czego Wam życzę.
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo dobry życzę powodzenia w realizacji :) A w sumie ile dzieciaków będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. A może spróbowałbyś swoich sił w pożyczkach społecznościowych ?

    Można w łatwy sposób zarabiać nawet 20% rocznie, bawiąc się bank :)
    System weryfikacji dla pożyczko biorców jest też dość dobry trzeba zweryfikować miedzy innymi dowód osobisty, rachunki , pracodawcę ,allegro, system również sprawdza czy nie jest ktoś niczyim dłużnikiem, więc ryzyko nie jest też duże.
    Ja od września postanowiłem , że będę wpłacał i inwestował minimum 500 zł.
    Plusem tego jest to że raty spływają co miesiąc , więc co miesiąc dostajesz dodatkowe pieniądze na inwestycje. Więc można nie dość że odkładać pieniądze to jeszcze je pomnażać :)

    Dużo czytałem o tym i najlepszym system okazał się kokos dlatego jego ci polecam.
    Podsyłam swój link ref :) https://kokos.pl/?ppk=4e31268d8b86e

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, gdyby podatki zostały uproszczone i obniżone, to ulgi nie byłyby nikomu potrzebne.
    Poza tym dziwne to Twoje podejście roszczeniowe co do tego co może dać Państwo - ono powinno zapewnić bezpieczeństwo, i zostawiać więcej kasy w portfelu, a nie zabierać i znów rozdawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. @grapkulec
    Wydaje mi się, że państwa płacą właśnie po to żeby własnych obywateli "zachęcić" do posiadania potomstwa. A że przy okazji korzystają z tego imigrnaci to inna para kaloszy.

    @pestka
    Z naszym synkiem 5

    @Kino online
    Nie jestem przekonany dotej formy inwestowania.

    @matipl
    Nie bardzo wiem o jakich rozczeniach mówisz. Ja "dostarczam" państwu nowych obywateli, a ono powinno mi zapewnić życie na trochę wyższym poziomie niż nędza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam PayTrade! Firma zamiast płacić agentom za pozyskanie nowych klientów, dzieli się uzyskaną prowizją z osobami znajdującymi się w matrycy konsumenckiej, które świadczą usługę marketingową dla firmy. Sprawdziłem i polecam bo dostałem już zwrot 600 Euro - jest to bardzo bezpieczny sposób zarobkowania. www.paytrade.eu

    OdpowiedzUsuń