piątek, 1 lutego 2013

Pomóż mi osiągnąć cel 6 zer - zagłosuj na mój blog

Mennica Wrocławska zorganizowała konkurs na "Blog o oszczędzaniu". Zgłosiłem swojego bloga w nadziei, że osoby, które trafiają tutaj zagłosują i przyczynią się do powiększenia wartości mojego portfela. Główna wygrana to sztabka 10g złota, za kolejne 9 miejsc dostaje się jednouncjową srebrną monetę. Wszystkich czytelników namawiam do głosowania. Można oddać tylko jeden głos z jednego adresu IP więc należy przemyśleć swoją decyzję. Każdemu kto zagłosował na mój blog bardzo dziękuję.

Sprawę plebiscytu przedstawię tuż po zakończeniu głosowania.
Żeby tak nisko upadła blogosfera to aż wstyd.

13 komentarzy:

  1. Jak dodałeś tam blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysłali mi e-maila o organizacji plebiscytu wraz z linkiem do rejestracji

      Usuń
    2. Można jeszcze dodać?

      Usuń
    3. Już nie. Teraz tylko można głosować.

      Usuń
  2. Zagłosowane. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny głos. Mam nadzieję, że wygrasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę Ci brakuje do pierwszego miejsca ale ja już oddałem głos. Twój blog jest najlepszy choć na innych też coś ciekawego można przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma mój głos - prowadzisz jeden z lepszych i bardziej obiektywnych blogów w polskiej blogosferze. Najbardziej mi się podoba to, jak łączysz życie rodzinne ze sprawami finansowymi. Większość ma jednak zbyt suche podejście jak dla mnie.

    Martwi mnie tylko to, że piszesz trochę mniej niż kiedyś i kilka razy zapowiadałeś już koniec tego bloga. Czy jest szansa, że będziesz pisał częściej? Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

    Fan Droga ku 6 zer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do końca bloga to nie będzie to w najbliższym czasie. Sporo dało mi dzielenie się z Wami swoimi przemyśleniami, więc szkoda by było to zaprzepaścić.
      Pisać będę więcej gdy tylko unormuje się sytuacja zdrowotna mojej żony, gdyż ogarnąć dwójkę dzieci i mnóstwo pracy jest trochę ponad moje siły.
      Liczę jednak, że po operacji, żona wróci do normalnego życia i będę miał czas zarówno na pracę jaki i pisanie na blogu.
      Dzięki za głos.

      Usuń
    2. Też zagłosowałem na Twój blog. Uważam, że jest super i jestem jego stałym czytelnikiem.
      Powodzenia w rywalizacji. Idzie Ci coraz lepiej w konkursie.

      Usuń
  6. najlepszy blog jaki do tej pory czytałem. głos oddany

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam

    Co się stało, że już nie ma Cię w konkursie? Oddałem na Ciebie 4 głosy. Liczyłem, że wygrasz a tu zonk.

    Robert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź już niedługo. Co prawda miałem poczekać do zakończenia głosowania ale po dzisiejszym e-mailu od organizatora, aż tak długo nie będę czekał.

      Usuń