piątek, 19 listopada 2010

Aktualizacja portfela

Portfel pomalutku rośnie.
1. Dotarły pieniądze z smgkrc - ponieważ zażyczyłem sobie gotówki dostałem 32zł, w bonach czy doładowaniach telefonu, byłoby to 40zł.
2. Przyszedł przelew z GFK w wysokości 50zł (jak ktoś chce zarobić może się zapisać z mojego refa lub nie :) ).
3. Dostałem kolejne pieniądze za szkolenia 1000zł. (warto czasem poświęcić weekendy :)).
4. Sprzedałem (zadziałał stop loss) akcje PGNiG, a wczoraj kupiłem 541 akcji spółki BORYSZEW po 2,07zł. Mam nadzieję, że wzrosną w niedługim czasie do 4zł.
5. Dostałem też dotację w wysokości 10zł, za którą jeszcze raz dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Mógłbyś coś więcej napisać o GFK ? np. ile czasu zajęło Ci uzbieranie takiej kwoty i ile czasu musiałeś na to poświęcić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarejestrowałem się pod koniec lutego. Z moim profilem, dostaję przeciętnie dwie ankiety do wypełnienia w miesiącu. Czas na wypełnienie ankiety to około 15 minut.
    Wydaję się, że dość długo trzeba czekać na uzbieranie kwoty do wypłaty. Jednak mam nadzieję, że z czasem będzie więcej ankiet, a po drugie zawsze lepiej coś zarobić niż nic :)
    Jeśli chodzi o smgkrc, zarejestrowałem się w marcu. Średnio jedna ankieta na miesiąc, czas około 25 minut na wypełnienie ankiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre posunięcie z tym Boryszewem. Trochę lepszym rozwiązaniem był zakup PP Boryszewa gdyż (3,72/2)+0,1=1,96 < 2,07.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że pp boryszewa jeszcze trochę spadnie. Wtedy dokupię :)
    O pp boryszewa, dowiedziałem się dopiero jak kupiłem akcje. No cóż, jestem początkujący na giełdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się pniesz do góry :)

    A jak dostałeś fuchę na te szkolenia ? Bo z tego co wiem to jest po prostu nauka obsługi komputera od podstaw ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powolutku i wytrwale :) aby do góry
    Zapisałem się na portalu z ofertami pracy i mi przysłali propozycje. Co prawda trzeba zmarnować czasem weekend i dojechać te kilkanaście kilometrów, ale wypłata cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem za 1000 zł to ja mogę zmarnować ten weekend :) Nawet nie jeden. Mógł byś podesłać adres tego portalu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. No to boryszew popłynął. A szkoda. Liczyłem na jakieś 50%. Teraz nie wiem czy trzymać sprzedawać czy dokupić. Akcje boryszewa są tak tanie, że aż żal :(

    OdpowiedzUsuń