sobota, 4 lutego 2012

Nowa pozycja w portfelu PZU Polonez


W związku z tym, iż coraz więcej pieniędzy zarabiam dzięki prowadzeniu stron/blogów, postanowiłem te pieniądze zainwestować.
Ponieważ są to póki co drobne kwoty, inwestowanie ich w jakiś dochodowy biznes nie ma sensu. Dlatego też zdecydowałem się powierzyć je funduszom inwestycyjnym. Mój wybór padł na PZU Polonez. Będę tam wpłacał wszystkie zarobione pieniądze np. z reklam aby po pierwsze mieć świadomość ile udało mi się zdobyć dodatkowych funduszy, a po drugie żeby procentowały i nie były wrzucane do ogólnego portfela inwestycyjnego.
Tak więc w styczniu wpłaciłem 200zł. Zobaczymy jaką stopę zwrotu przyniesie mi ta inwestycja i jak sprawdzi się idea procentu składanego jak i systematycznych wpłat do funduszy.

2 komentarze:

  1. Systematyczne wpłaty i procent składany na pewno się sprawdzą. Jedyna niewiadoma to fundusz, jeśli i on spisze to super, w p.p. będziesz bogatszy o kolejne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też inwestuję w ten fundusz. Małe ryzyko straty.

    OdpowiedzUsuń