sobota, 11 lutego 2012

Druga rocznica powstania bloga - jeszcze piszę

To już dwa lata mojej przygody z blogowaniem.
Zaczynałem nie mając żadnego pojęcia o tworzeniu blogów, a dzisiaj mam już własną domenę.

Przez te dwa lata zdobyłem trochę doświadczenia związanego z oszczędzaniem, dodatkowym dochodem czy inwestowaniem. Moje inwestycje nie ograniczają się już tylko do lokat ale zostałem też "dawcą kapitału" na Giełdzie Papierów Wartościowych. Moje dokonania na polu inwestowania można prześledzić na tej stronie. Ukazuję na niej comiesięczną walkę o każdy grosz, który przybliża mnie do celu 6 zer na koncie.
Niestety wiele blogów na które trafiałem zaczynając pisanie już nie ma. W sumie nie wiadomo z jakich powodów. Chyba nam, czytelnikom, należą się jakieś wyjaśnienia i powinien pojawiać się wpis pożegnalny.

Mój portfel przez te dwa lata urósł sobie w miarę spokojnie i stabilnie choć większość z jego wartości to zasługa wpłat własnych.
Blog rozwijał się w miarę systematycznie i praca ta została doceniona poprzez przyznanie przez Google Page Rank na poziomie 4.

Zrezygnowałem z reklam na blogu, poza AdTaily, gdyż po pierwsze po wykupieniu domeny nie wypada aby blog przypominał choinkę obwieszoną reklamami, a po drugie i co ważniejsze, reklamy te nijak mają się do treści na blogu. CpmProfit wyświetla w kółko te same reklamy o ściąganiu plików, AdKontekst o zarabianiu w domu kilku tysięcy złotych przez pracującą mamę. A po sprawdzeniu stawek za te reklamy stwierdzam, że szkoda czasu jaki zajmuje ich wczytywanie. Póki co nowy twór o nazwie ContentStream choć wydaje się całkiem dobrym programem, również nie zachwyca stawkami za kliknięcia. Jeśli już mam dać możliwość przekierowania swojego czytelnika na inną stronę czy serwis informacyjny, to muszę mieć z tego wymierną korzyść nie schodzącą poniżej 10gr.
Dlatego też dla chcących się tu reklamować stworzyłem opis na tej stronie.

Liczba osób czytających bloga zwiększa się systematycznie, za co Wam czytelnikom bardzo dziękuję. I liczę, że nadal będziecie odwiedzać tego bloga.
Nie wiem jakie Was informacje by interesowały w związku z tą rocznicą więc pytajcie w komentarzach. Ja z racji urodzin zaszaleję ze słodkościami i może jakimś piwem (niestety darmowe już się skończyło).

5 komentarzy:

  1. Gratulację i powodzenia w kolejnym roku ;) Troszkę wcześniej zacząłem blogować, ale widzę, że mamy podobny etap oby tak do emerytury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Oby ta emerytura była wcześniej niż wiek emerytalny :)

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy, jednak tytuł brzmi tak jakoś pesymistycznie. Jeszcze piszę, tak jakbyś miał już tego dość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisania nie ma dość ale życie prywatne to już inna historia.

    OdpowiedzUsuń