niedziela, 17 lipca 2011

Czas urlopów czas żniw

Okres wakacyjny to czas brania urlopów.
Ja w tym roku postanowiłem zostać w pracy i za nieobecnych kolegów brać godziny. Liczę na podreperowanie swojego portfela, który po ostatnich spadkach na giełdzie nie wygląda za dobrze.
Już nawet złotówka zaczęła się umacniać więc także pieniądze ulokowane w euro, tracą.
Mój urlop zacznie się z początkiem sierpnia i będzie trwał tydzień.
Z moją obecną sytuacją finansową, a dokładniej z zarobkami, nie ma szans na jakieś sensowne wakacje, tak więc oddaje się pracy i wszystkie siły kieruję na zwiększenie dochodu.

W czasie tygodniowego urlopu mam zamiar zacząć wreszcie realizować jeden z pomysłów na dodatkowy dochód.
Jeśli tylko go zacznę, napiszę o tym na blogu.
Wypoczywającym życzę udanych urlopów, a sam szykuję się do jutrzejszego przeszkolenia kolejnych pracowników z obsługi naszego produktu.
Nabieram sił z dala od domu w hotelowym pokoju, ale dzięki temu znów parę dodatkowych złotych wpadnie do portfela.

Po darmowym piwie i wygranej w konkursie visa, mimo spadków na giełdzie, miesiąc ten nie powinien być aż taki zły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz