wtorek, 19 lipca 2011

Zmiany w portfelu akcji

W związku z ostatnimi przecenami na GPW pożegnałem się dzisiaj z akcjami JSW i BGŻ. Jeśli chodzi o BGŻ zaliczyłem lekką stratę, natomiast na akcjach JSW trochę udało mi się zarobić.
Pieniądze wygrane w konkursie visa mimo wcześniejszych planów dorzucenia ich do funduszu bezpieczeństwa, przelałem na rachunek maklerski i dokupiłem akcji banku PKOBP. Dzięki temu uśredniłem cenę zakupu akcji i liczę na wzrost ceny akcji tego banku po pozytywnym przejściu przez stress testy.
Zainwestowałem również w akcje nowej spółki - LOTOS.

3 komentarze:

  1. Obstawiasz wzrosty na giełdach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.
    Niestety dzisiaj lotos akurat spada

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem należy uciekać od akcji przynajmniej do czasu "dogadania" się w sprawie możliwości zaciągania pożyczek przez USA jak i rozwiązania kryzysu w strefie euro.

    OdpowiedzUsuń