piątek, 12 listopada 2010

Znów mniej akcji ale zysk 9%

Nie tak dawno kupiłem akcje spółki PGNiG. Liczyłem na wzrost o 5% do końca roku.

Jednak ustawiłem stop lossa znacznie wyżej bo na 3,81zł. Dzisiaj akcje zaliczyły zjazd i stop loss zadziałał.

Nie mam już akcji tej spółki, ale plan zarobku wykonany i to z nawiązką. Netto zyskałem 9%. Żal tylko, że mam tak mały kapitał. Gdybym wszystkie swoje zakupy dokonywał za np. 10000zł to obecnie przynajmniej kwotowo, wartość mojego portfela, wzrosła by dość znacznie.

Obserwuje giełdę i czekam, aż znowu cena za akcje PGNiG spadnie w okolice 3,5 lub akcje PGE zjedzie poniżej 22zł.

Jak na razie akcje PGE na złość (dla mnie :)) rosną.

Ten miesiąc robi się bardzo pracowity dla mnie. Kupuję, sprzedaję akcje w dość szybkim tempie.

Również w pracy dość dużo roboty. Jak dobrze pójdzie, to może wpadnie trochę grosza, za nadgodziny. Bo ktoś musi pracować, gdy ktoś robi sobie długie weekendy :)

4 komentarze:

  1. jakim funduszem inwestujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. @piotr
    Do tej przelałem na ike w formie rachunku maklerskiego 2000zł. Dwa razy po 1000zł.
    Mam nadzieję, że na początku grudnia, uda mi się jeszcze dorzucić tysiaka. Choć z inwestycjami będę ostrożny, gdyż czuję, że korekta wisi w powietrzu.
    Mam zamiar przelać pieniądze, by móc w przyszłym roku wykorzystać limit wpłat na ike (choć to raczej pobożne życzenia)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, równowaga wszechświata musi zostać zachowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcje PGE już nie zejdą poniżej 22zł. Teraz jeszcze jest dobry moment na zakup ich.

    OdpowiedzUsuń