czwartek, 25 listopada 2010

Serwis transakcyjny bossa się wysypał

Wczoraj w godzinach rannych, dokonałem przelewu 1000zł (zarobionych dzięki szkoleniom), na swój rachunek maklerski w BOŚ. Chciałem skorzystać z przeceny na giełdzie i kupić tanio akcje. Jednak do końca sesji na warszawskiej giełdzie, na moim rachunku widniało cały czas zero złotych.
Nie kupiłem więc, żadnych akcji, a do tego, teraz nie mogę się dostać na swój rachunek maklerski, gdyz pojawia się komunikat o niedostępności systemu transakcyjnego.

Nie wiem czy to zaplanowane działanie, ale logując się parę razy na rachunek w dniu dzisiejszym, nie otrzymałem żadnej informacji, że ma być przerwa w dostępie do rachunku.

Czekam tylko by sprawdzić, czy w końcu pieniądze przelane wczoraj, zostały już zaksięgowane.

3 komentarze:

  1. Nie mam rach. w BOŚ, ale z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że przelewając pieniądze z EB na rach. maklerski w poniedziałek wieczorem, wiem że może się zdarzyć że nie zobaczę tych pieniędzy na rachunku przed zamknięciem sesji we wtorek. Nie zawsze tak jest, ale zdarza się.
    ps. co chciałeś zakupić na gpw ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałem informacje od pracownika BOŚ, że pieniądze mogą być księgowane nawet ponad tydzień. Wszystko dlatego, że sprawdzają czy nie został przekroczony limit wpłat na rachunek maklerski w formie IKE, obowiązujący na dany rok.
    Cały tydzień im to zajmuje...
    W dobie komputerów to chyba lekka przesada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietety. Coraz częściej dochodzi do różnych awarii systemów teleinformatycznych. Tylko zbyt często to my klienci musimy ponosić tego koszty.

    OdpowiedzUsuń