poniedziałek, 15 listopada 2010

Nowa pozycja w portfelu

Przyznam się, że nie liczyłem zbytnio, tworząc bloga, że oprócz samozaparcia do oszczędzania oraz dążeniu do niezależności finansowej, będę miał z niego jakiś materialny pożytek.
Jednak w tym miesiącu, otrzymałem dotację, za którą bardzo dziękuję. Oczywiście te 10zł, zasili portfel i zostanie przekazane na inwestycje.

Dlatego też, w podsumowaniu listopada, pojawi się w portfelu, pozycja zarobki dzięki pisaniu bloga.
Będę w tej rubryce, wpisywał kwoty dotacji, jak również wypłat otrzymanych z adkontekst i firm przysyłających ankiety.

W adkontekst mam już 30zł, ale czekam, aż kwota przekroczy 100zł, żeby nie płacić 5zł za przelew.

Natomiast w jednej z firm oferujących wynagrodzenie za wypełnianie ankiet, uzbierałem już wymaganą ilość punktów i wymieniłem je na 50zł. Czekam tylko aż przelew dotrze na konto i będę je mógł zapisać w swoim portfelu.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to na koniec listopada będę miał 60zł dzięki dotacji i szukania innych form zarobku.

1 komentarz:

  1. Wypełnianie ankiet nie jest złe. Tylko jest ich mało, więc i wypłaty są bardzo rzadkie.

    OdpowiedzUsuń