poniedziałek, 3 października 2011

Wrzesień minął, spadków ciąg dalszy

Wrzesień za nami i resztki wiary w odwrócenie spadkowego trendu na giełdach, też uleciał wraz z latem. Portfel topnieje w oczach, a dzisiejsza sesja też nie napawa optymizmem.
Zarówno akcje jak i jednostki funduszy inwestycyjnych, straciły sporo. Licząc na odbicie dokupiłem akcji, jak i jednostek w funduszach inwestycyjnych.

Portfel wygląda następująco




Zmiana w stosunku do poprzedniego miesiąca przedstawia się tak


Kolejny raz od czasu prowadzenia bloga portfel zaliczył zjazd.

We wrześniu dostałem dywidendę z PKOBP oraz PGE za którą dokupiłem akcji spółki Boryszew. W minionym miesiącu dostałem również pierwszą wypłatę za wyświetlanie reklam od firmy CpmProfit.
Jeśli chodzi o realizację projektu, to dzięki niemu mogłem dopłacić trochę więcej pieniędzy do portfela niż do tej pory.

2 komentarze:

  1. A nie lepiej wsadzić to na lokatę i mieć spokój skoro nawet najlepsi i najbardziej wyedukowani tracą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagraj na % składany na kokos.pl :-)
    Jeśli szczęśliwie dobierzesz PB masz 40-60% w skali roku.

    OdpowiedzUsuń