niedziela, 9 października 2011

Zabawa z Biotonem

Postanowiłem trochę po spekulować sobie na spółce Bioton. Cena akcji jest już tak niska, że ryzyko jest raczej małe.
Nie mam pojęcia dlaczego kurs Biotonu zleciał aż tak nisko, pomijając ciągły "dodruk" akcji poprzez nowe emisje.
Tak więc zakupiłem sobie spory pakiecik akcji, choć za niewielkie pieniądze, i póki co jestem na 8% plusie :).

W związku z tym iż wyczerpałem limit wpłat na IKE nie mogę zasilić rachunku maklerskiego, a przez to jestem jakby z boku rynku.
Więc aby poczuć trochę dreszczyku emocji pobawię się akcjami Biotonu.

3 komentarze:

  1. A dokładniej jaki pakiet akcji i po jakiej cenie ? hym jak widzę te 8gr za sztukę i cene ponad 2 zł kilka lat temu to wygląda na bardzo kuszącą promocję tonącej łódki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ustawiłem kupno 1000szt po 7 gr zobaczymy czy się zrealizuje ;)

    OdpowiedzUsuń