wtorek, 25 października 2011

Zarabianie poprzez oglądanie wyświetlanych reklam

Od dzisiaj postanowiłem dołączyć do grona osób, które zarabiają poprzez zainstalowanie na komputerze programiku, który wyświetla reklamy w niewielkim okienku.
Wydaje mi się, że większość osób wie o czym mówię. Zapisałem się do firmy 20dollars2suf (jak ktoś się chce zapisać z mojego ref'a to baner na dole strony po prawej) i mam nadzieję zarabiać parę złotych dziennie.
Można chyba zaliczyć ten sposób zarobku do dochodu pasywnego, ponieważ oprócz zainstalowania programu nie trzeba nic robić. Chyba, że chce się dodatkowo zarobić to trzeba wejść na swoje konto i kliknąć w parę reklam.
Do programu zapisujemy się poprzez wejście na stronę internetową i podaniu swojego maila. Następnie instalujemy program i już zaczynamy zarabiać.
Tyle teoria. Jak to będzie wyglądało w praktyce mam nadzieję przetestować i podzielić się z Wami spostrzeżeniami.

Jeśli ktoś chce mi pomóc testować, to zapraszam do zapisania się z mojego refa. Uczciwie piszę, że będę miał z takiej osoby 10% z jej zarobków :)
Może ktoś z Was już był, bądź jest w tym programie i chciałby się podzielić swoimi wrażeniami, to czekam na komentarze.

PS.
Firma nie płaci.

6 komentarzy:

  1. Oprócz 20dollars2surf korzystałem też jednocześnie z 2 innych autosurfów. Uważam, że bez osób poleconych nie jest to coś wartego polecenia. W 20dollars2surf dotrwałem do wypłaty (trwało to ok. pół roku). Inny - laboitakados - używałem wyłącznie po to, żeby zwiększyć zarobki z 20dollars2surf (dostawało się tam kupony do wykorzystania w 20dollars2surf). Przy 3 takich programach komputer trochę zwalnia i jednak dekoncentruje, bo co jakiś czas trzeba coś kliknąć, żeby były dodatkowe punkty. Poza tym jednak trochę czasu się na to traci, żeby wyklikać codziennie to, co jest dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze żeby zdobyć aktywnych poleconych, a potem nawet nie trzeba mieć włączonego surfbara. Wystarczy co miesiąc się zalogować i zlecić wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie od razu będziesz zarabiał tysiące. Ludzie, potrzebny jest wysiłek jak wszędzie. Ja wolę mieć włączonego sufbara i nabić dolara czy dwa za miesiąc niż czytać jakieś płatne meile za 0,01 gr. Gdy poświęci się trochę czasu na szukanie i motywowanie swoich poleconych, to zarobek też będzie niezły. Nie ma nic za darmo. Każdy by chciał włączyć i nic nie robiąc zarabiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacheciles mnie swoja rekomendacja i skorzystalem z banera na twojej stronie. Faktycznie za jeden klik i kilka sekund naliczane jest 10pnkt ciekawi mnie jednak w jaki sposob nastepuje jakakolwiek wyplata skoro nie podaje sie zadnego numeru konta bankowego ot chocby takiego za zero w banku z ktorego sie nie korzysta a ktory rezerwujemy sobie na tego typu dzialalnosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zapis.
    Faktycznie o najważniejszym nie napisałem. Gdy zarobisz minimum uprawniające do wypłaty, czyli 20$ to po kliknięciu w kwotę, którą zarobiłeś pojawi się możliwość wypłaty i wtedy podajesz konto Hipay, Alertpay, PayPal.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ciekawy sposób na zarobek. Może nie będzie to pasywny dochód ale zawsze coś. Jeśli tylko są wypłacalni to lepsze to od czytania e-maili czy innych takich wynalazków.

    OdpowiedzUsuń