sobota, 29 października 2011

Sufbar czy to sposób na dobry zarobek?

Jak to w życiu bywa najpierw działamy, potem myślimy, a na końcu szukamy.
Zapisałem się do programu, który płaci za wyświetlanie reklam podczas bycia online, o czym pisałem tutaj.
Dopiero później zacząłem szukać więcej informacji o tym programie i już wiem znacznie więcej.
Moja nadzieja na łatwy czy szybki zarobek nawet niewielkich kwot została wdeptana w ziemię.
Okazuje się, że samemu w tym programie nie zarobi się dużo. Maksymalnie około 1$ miesięcznie. Dochodzę do wniosku, że program ten nastawiony jest bardziej na to aby ktoś taki jak ja pracował w charakterze akwizytora niż oglądał reklamy. Swoją ocenę opieram na tym, że jest ograniczenie miesięczne na ilość punktów, które można dostać za oglądanie reklam. Jeśli chce się zarobić większe pieniądze należy szukać, przekonać ludzi, którzy się zapiszą do tego programu i też będą szukać kolejnych osób.
Tak więc wydaje się, że łatwiej będzie mi miesięcznie zaoszczędzić równowartość 1 dolara niż marnować czas na szukanie poleconych.
Na razie zostanę w tym programie, gdyż postanowiłem wykorzystać zarobione nam "pieniądze" na promowanie bloga. Może ktoś jednak spojrzy na reklamy wyświetlające się w okienku i zainteresuje go mój blog.

Póki co zostaje jednak praca na etacie i dalsze oszczędzanie.

4 komentarze:

  1. Nie ma łatwych pieniędzy, a przynajmniej nie tak jak byśmy tego chcieli :) Warto o tym pamiętać gdy wydaje nam się, że znaleźliśmy taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponad rok temu zainstalowałem to 'cudo'. Do pierwszej wypłaty przemęczyłem ponad 7 miesięcy. Poszło tak szybko szczególnie dzięki kilku surfPassom wygranym w bingoSurf i kole fortuny.

    Przez rok reinwestowałem wszystkie zarobki w poleconych, których program przydzielił 60 (w sumie kosztowało to jakieś 40$). Kolejnych 30 poleconych znaleźli ci zakupieni.

    Teraz z ciekawości zalogowałem się na konto - 93 poleconych uzbierało w tym miesiącu dla mnie 12 000 punktów, co da jakieś 1,2$. Gdybym sam był zalogowany miałbym drugie tyle - wow.

    Szkoda czasu i nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie narzekam. Mam 300 poleconych na kilku poziomach o co miesiąc kilkanaście dolarów wpada za nic nie robienie. Sufbar to dobry sposób na zarobek pod warunkiem złapania zapaleńców, którzy będą szukać kolejnych, a nie liczyć na szybki zarobek po miesiącu czy dwóch. Kto w takim czasie chce zrobić sobie dochód pasywny chyba nawet nie powinien się brać za jego tworzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie.
    Mam do zaoferowanie nowy sposób zarabiania w sieci, który sam właśnie testuje.
    Ten sposób zarabiania przez internet opieraja się na programie partnerskim.
    Wszystko czego potrzebujesz to troszkę wolnego czasu i chęci.
    Wystarczy, że teraz klikniesz na link poniżej i zalogujesz się za jego pośrednictwem.
    http://dobryzarobek.pl/index.php?id=e614ef650dccec1f2b635c99f13128c8
    Co należy zrobić, aby zacząć zarabiać?
    * Zalogować się przez link http://dobryzarobek.pl/index.php?id=e614ef650dccec1f2b635c99f13128c8
    * Zainwestować 5zł wpłacając darowizne na ostatnie konto z listy generatora, którego znajdziesz na tej stronie (przypominamy, że nad tymi 5zł macie dokładną kontrolę, po zalogowaniu można bezpośrednio sprawdzić jak na Ciebie pracują).
    * Wysłać link wygenerowany za pomocą generatora do jak największej liczby osób. Im będzie ich więcej tym, więcej darowizn. Dlatego naprawdę warto poświęcić trochę czasu na początku, później nie musisz już nic robić. Z doświadczenia wiemy, że najlepiej "zwerbować" do udziału w programie chociaż 10 osób. Chociaż tak naprawdę liczba zaproszonych osób jest nieograniczona.

    OdpowiedzUsuń