czwartek, 2 czerwca 2011

Portfel po maju - podsumowanie miesiąca

Za nami maj, miesiąc długiego weekendu i grillowań. Niestety sezon grillowań musiał zostać otwarty z opóźnieniem, a to przez "szalejącą" zimę.
Zwroty z inwestycji okazały się dość kiepskie, ale dzięki umacnianiu się euro nie było tak źle (od 1 czerwca to złotówka się zaczęła umacniać ale w końcu to podsumowanie maja).

A oto jak przedstawiają się moje inwestycje

Jeśli chodzi o stopy zwrotu w porównaniu z poprzednim miesiącem to wyglądają następująco

Kilka słów komentarza.
W maju złotówka się osłabiła i mój portfel przez to lekko zyskał na wartości.

Jeśli chodzi o IKE akcje, to wartość pieniędzy zgromadzonych na rachunku maklerskim jest nadal nieco niższa. Związane jest to z tym, że na giełdzie nadal nie są notowane prawa poboru spółki Boryszew. Ponieważ nie mam zamiaru się pozbywać pp więc liczę je po cenie akcji Boryszewa. Gdy już zostaną spieniężone, to poddam korekcie tą pozycję portfela.
Dodatkowo za pieniądze ze zwrotu podatku zapisałem się na akcje banku BGŻ. Posiadam więc 13 akcji i jak na razie je trzymam, a może jeszcze dokupię jak cena spadnie.

W kwietniu postanowiłem budować fundusz bezpieczeństwa. Będę do niego wpłacał otrzymaną w pracy podwyżkę, raty od rodziców oraz dodatkowe zaoszczędzone pieniądze.
Póki co po ostatnich wydarzeniach opisanych tutaj, zrezygnowałem z reklam adkontekst. Jako dodatkowy dochód pozostaje mi tylko wypełnianie ankiet.
W maju wprowadziłem w życie projekt 50zł dziennie na wydatki i w maju został zrealizowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz