wtorek, 21 czerwca 2011

Pozbywam się złota

Nie tak dawno dostałem e-maila od firmy e-numizmatyka. Kiedyś kupiłem od nich kilka sztabek złota, które niestety już dawno zostały spieniężone, a pieniądze poszłyy.

Okazuje się, że obecnie ta firma dość prężnie się rozwija. Poza złotem, srebrem, platyną w swojej ofercie ma brylanty, jak również prowadzi kantor.
Teraz też wzięła się za skup złota i "złomu".
Nie tak dawno pewna firma reklamowała się "pieniądze za złoto" czy jakoś tak. Nie skorzystałem wtedy z możliwości pozbycia się złotego złomu ale teraz postanowiłem sprzedać jakieś sygnety i inne świecidełka.

Zamówiłem więc specjalną kopertę i wysłałem trochę złomu - złota. Firma ma to wycenić i jeśli zaoferowane pieniądze mi będą odpowiadać to dojdzie do transakcji.

Może więc uda się jeszcze uzbierać kilka dodatkowych stówek na zapis akcji JSW.

2 komentarze:

  1. Hmm, a czemu nie poszedłeś po prostu do jakiegoś złotnika? Niektóre sygnety, obrączki z ZSRR są w niezłej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie z czasów ZSRR.
    Liczę na rabaty w e-numizmatyce :)

    OdpowiedzUsuń