piątek, 1 października 2010

Podsumowanie września, jak przeciwności losu wpłynęły na portfel

Tak więc stało się. Wrzesień minął bezpowrotnie, a co za tym idzie, przynajmniej w nim, już nic złego portfelowi się nie stanie.

Mój obecny stan portfela, przedstawia się następująco.



Fundusz awaryjny - został doszczętnie zniszczony przez wyższy koszt remontu dachu, jak i naprawę samochodu, rozbitego przez ojca. Aby pokryć zobowiązania, musiałem również skorzystać z pieniędzy odkładanych na przyszłość dziecka.

PSO Akcji - dzięki wzrostom na giełdzie, wartość jednostek rośnie.

Rachunek w euro - euro spada, więc i wartość też.

Na inwestycje - jest to gotówka, która została po sprzedaży sztabek złota i po dopłaceniu do rachunku na przyszłość dziecka, pieniędzy wziętych na naprawę samochodu.

IKE w formie rachunku maklerskiego - po sprzedaży akcji Tauronu (chyba zbyt wcześnie), dokupiłem jeszcze akcji PKNOrlen i jestem na minusie. Średnia zakupu akcji to 41,30zł)

Dla dziecka - na przyszłość dziecka, w związku z wydatkami nie zdołałem we wrześniu odłożyć żadnej kwoty.

Złoto - wykorzystując hosse na rynku złota, postanowiłem je sprzedać. Pieniądze poszły na konto na przyszłość dziecka, jako zwrot pożyczki i część została na inwestycje.

Czeka mnie teraz budowa od nowa funduszu awaryjnego oraz kolejne wyzwania.

Realizuję projekty:
a) szkolenia (już realizowany)
b) ubezpieczenia

c) hazard

Jeśli chodzi o bloga to:

1. cpmprofit - odkąd przystąpiłem, zarobiłem 4,81zł
2. adkontekst - od początku 18,83zł
3. ankiety - po parę punktów, trudno to nawet przeliczać na pieniądze.
4. liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu - 2489 (niezły wzrost)
5. najczęściej czytane posty
a) stan portfela po sierpniu
jak odłożyć 99% dochodu
b)nadchodzi jesień
c) dorobić na szkoleniach
Dlaczego nie jestem jeszcze rentierem

7 komentarzy:

  1. Cieszę się że ruch z mojego blogu wpłynął na 3 pozycję Twojego bloga. Żeby jeszcze w odwrotną stronę tak było. Wzrost odwiedzin spowodowany jest taką częstotliowścią wpisów.Ciekawy jestem czy odczułeś wzrost kliknięć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym patrząc na dane z przeszłości gdyby zachowany został wzrost Twojego portfela po czerwcu, teraz byś miał z 16 - 17 k "takie życie"

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy nadal powinieneś "bawić" się w rentierstwo, a właściwie dochodzenie do niego. Masz za dużo wydatków, a za małe zarobki.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zniechęcaj się. idzie prywatyzacja giełdy to się odkujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. obyś w październiku zrobił jakieś 20% to się wyrówna

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli wszystkie projekty przyniosą ci zysk, to powinieneś odbudować swój portfel

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jest tragicznie. jeszcze daleka droga przed tobą, więc takie straty są do odrobienia

    OdpowiedzUsuń