niedziela, 10 listopada 2013

Zarabianie na ankietach - nikłe szanse na zarobek

Cóż, po kilku latach prób zarabiania na ankietach, muszę przyznać, że nie można tego zaliczyć do dodatkowego dochodu.
Przynajmniej w moim wypadku ankiet jest bardzo mało, a w ostatnich miesiącach wręcz zero. Co prawda nie zdarzało mi się aby występowały jakieś błędy przy wypełnianiu bądź nie zliczało mi punktów za wypełnienie ankiety, jak można poczytać w internecie o takich przypadkach, ale i tak zarobki są fatalne.
Nie wiem czy ktoś jest w stanie z wypełniania ankiet wyciągnąć jakąś konkretną kwotę miesięczną ale ja nie mogę nawet rocznej kwoty uznać za satysfakcjonującą.
Dlatego też mówię stanowcze "nie" ankietom i rezygnuję z tej formy zarobku.
Szkoda mi więcej marnować czasu gdy mogę go lepiej i efektywniej wykorzystać.

Niestety to już kolejny - po próbie zarobienia w internecie na buxach i surfach - nieudany sposób na dorobienie do pensji.

Ale nie ma się co załamywać i nadal będę szukał sposobu na zarobienie choć kilkunastu złotych miesięcznie.
A może Wy macie jakieś pomysły?

6 komentarzy:

  1. Racja, ankiety i zarobek nie idą w parze. Szkoda na to czasu. Może gdy braknie chętnych do "robienia" dla tych firm ankieterowych, zaczną płacić sensowne pieniądze. Bo chyba zapominają, że to my, ankietowani, jesteśmy im niezbędni do istnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełnianie ankiet to można sobie robić jak się człowiekowi nudzi albo ma takie hobby. Zarobku z tego nie ma.
    Też szukam jakiegoś pomysłu na zarobek w internecie. Ankiety, surfy, barry czy inne cuda to tylko strata czasu i zapału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilkunastu złotych, a nie złoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty masz jakąś obsesję na punkcie literówek? W końcu to nie blog polonistyczny.

      Usuń
  4. bawię się na różnych stronkach w ankiety, średnio z każdej dostaję miesięcznie 3 - 6 ankiet (czasami jestem wyrzucany z ankiety bo profil nie pasuje), co w cyklu kilku miesięcy daje kwotę od 20 do 50 zł ze strony (czasami są to bony towarowe do realizacji w tesco jednym słowem, gdy miesięcznie dostaję około 40 zł, to cieszę się,że mam pieniądze na lepsze cukierki i tak to można traktować, pozostaje kwestia ile zużyłem prądu podczas wypełniania ankiet

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie Multimilioner jest całkiem fajny, Zbiera się perły które potem wymienia sie na pieniądze - idą przelewem. Nie zarabia się tylko na ankietach, ale też na klikaniu w linki, czytanie e-maili, graniu w gry.. Bo jak wiadomo ankiety nie zawsze dostajemy.. Na Multimilionerze jestem od kilku dni a już prawie 10 zł mam, więc chyba nie jest źle biorąc pod uwagę, że prawie nic nie robię :D tu jest link: https://www.moneymilioner.pl/208164

    OdpowiedzUsuń