środa, 20 listopada 2013

Biorę udział w IPO Energi

Wczoraj sprzedałem akcje PGNiG gdyż podjąłem decyzję o wzięciu udziału w IPO Energi. Co prawda po wczorajszej informacji o zamknięciu zapisów na akcje dla dużych inwestorów indywidualnych trzeba liczyć się ze sporą redukcją.
Dlatego też aby nie zamrażać niepotrzebnie kapitału, zapiszę się na 500 akcji.
Po sukcesie PKPCargo liczę, że i na debiucie Energi uda mi się zarobić. Zadowoli mnie 10% zysku więc chyba niezbyt wygórowane mam oczekiwania.
Oczywiście, że liczę się z możliwością straty ale biorąc pod uwagę zainteresowanie akcjami wśród dużych inwestorów oraz hossą na GPW myślę, że ryzyko jest niewielkie.

A czy Ty weźmiesz udział w debiucie Energi?

2 komentarze:

  1. Ja też zapisałem się na akcje Energi. Liczę na niezły debiut choć nie wiadomo jak będzie z redukcją.
    Ale może uda się zgarnąć z jakieś 15%. Zawsze to coś i powiększy wartość portfela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog, spędziłem tutaj kilka godzin i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem. Doceniam ludzi z pasją bo w naszych czasach jest ich jak na lekartwo. Zapraszam również do mnie www.radiomortalis.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń