niedziela, 6 czerwca 2010

Podsumowanie portfela czyli pomoc powodzianom


Z małym opóźnieniem, dziś aktualizuję swój portfel. Kwoty podawane są na dzień 31 maja, więc nie uwzględniają ostatnich wzrostów/spadków na giełdzie, jak i rynku walutowym.

W minionym miesiącu, przez powódź, która dotknęła również moich znajomych, skład portfela został pozbawiony części dochodu, które zostały przekazane na pomoc powodzianom. Nie jest to jakaś wielka kwota, ale nie ma się czym chwalić więc nie będę podawał wartości przekazanych na pomoc, zarówno w formie gotówki jak i pewnych rzeczy materialnych. Czasem po prostu, są ważniejsze rzeczy do wykonania, niż za wszelką cenę, osiągnąć swój cel.

Może dzięki pomocy powodzianom, nie stanę się rentierem przed pięćdziesiątką, ale może ktoś kiedyś, wspomni mnie ciepło :).

W maju, dbając o swoją przyszłą emeryturę (bo zostanie rentierem w obecnych czasach kryzysów, jak i kataklizmów i klęsk żywiołowych nie będzie proste) założyłem IKE w formie rachunku maklerskiego.

Z powodu dość długiego księgowania środków na koncie IKE w BOŚ, zakupu akcji dokonałem dopiero 1 czerwca.
Jako pierwszy zakup, wydałem pieniądze na 5 akcji KGHM'u po 95,50zł.

Mam nadzieję, że mój debiut na giełdzie, okaże się sukcesem i będę zarabiał, a nie zostanę dawcą kapitału :)

Jeśli chodzi o blog, to kod analytics dodałem w połowie maja, więc wszelkie statystyki dotyczące odwiedzin, podam dopiero w podsumowaniu czerwca.
Wpływy z reklam, są dość kiepskie. AdTaily również nie zaproponował, mi żadnej reklamy. Zrezygnowałem z wyświetlania reklam AdBid, gdyż jak na razie, okazuje się to porażką.

Dotacji bloga też nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz