środa, 31 marca 2010

Podsumowanie pierwszego miesiąca oszczędzania, zarabiania i inwestowania

Tak więc mija pierwszy miesiąc mojej drogi ku niezależności finansowej. Zaczynałem od tego i z takimi planami:

1. Google adsense (nic z tego nie wyszło bo przy kwocie 7 euro zablokowali mi konto o czym tutaj. Odpowiedzi od nich nie ma do dzisiaj)
2. Programy partnerskie:
a) zapisałem się do sieci afiliacyjnej novem (gdzieś ich baner się przewija więc jeśli ktoś chce się zapisać zapraszam)
b) zapisałem się do programu partnerskiego aukcje kredytowe - niewypał c) ankiety online zapisałem się do firm, które przesyłają płatne ankiety. Jak na razie otrzymałem ich parę ale wynagrodzenie dopisują dopiero po zakończonym badaniu wszystkich uczestników więc na razie nie wiem ile zarobiłem. - niewypał
d) doładowuję telefon przez stronę
e) zapisałem się do firmy cpmprofit, która płaci nawet za samo wyświetlanie reklam
f) zapisałem się do firmy adbid, która wyświetla reklamy podobnie jak google adsense.
g) zapisałem się do AdKontekst ale jak na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi.
h)zapisałem się do AdTaily

3. Odłożyłem 10% swojej pensji na konto oszczędnościowe w eurobanku.
4. Jak najrzadziej korzystam z samochodu - wcześniej wstaję i do pracy chodzę na piechotę.
5. Odchudzanie
6. Allegro - sprzedać stare grzejniki i inne już nie potrzebne rzeczy (jak na razie nie wykonane).
7. Po zbudowaniu funduszu bezpieczeństwa zacząć inwestować - fundusz się buduje, zainwestowane w 300 euro.

Skład aktualnego portfela znajduje się na tej stronie

2 komentarze:

  1. Marnie widzę to Twoje dojście do rentierstwa. Może za jakieś 70, 80 lat ci się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się. wiadomo, że na zarabianiu w internecie nikt jeszcze do rentierstwa nie doszedł. ale z czase gdy twój blog będzie coraz bardziej wartościowy z większą ilością postów, na pewno zwiększą się też dochody z reklam czy programów partnerskich.

    OdpowiedzUsuń