czwartek, 4 marca 2010

Jak zarobić na karcie kredytowej


Mam kartę kredytową z limitem 2000zł. Niestety nie mogę z niej robić przelewów ani nie dostaję zwrotów za zakupy. Niemniej jednak zarabiam dzięki niej może i nie wielkie kwoty ale zawsze.

Otóż każdego miesiąca te 2000 przelewam na konto oszczędnościowe w eurobanku, a za większość zakupów płacę plastikiem. Dzięki temu pieniądze pracują na koncie, a ja zawsze mam kasę aby spłacić całość zadłużenia w terminie.
Dzięki temu korzystam z bezpłatnego kredytu i jestem co miesiąc do przodu parę groszy.

Oczywiście jeśli ktoś może robić z przelewy z karty i jeszcze zwracają mu procent z wydatków to ma o wiele większe możliwości żyć z pieniędzy banku i jeszcze na tym zarabiać.

6 komentarzy:

  1. Dobry pomysł. Możesz zmienić na kartę z której można robić przelewy, a jeszcze lepiej na taką cashbackiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mbank daje już kartę z możliwością dokonywania przelewów. wciskają ją bez sprawdzania w biku więc nic tylko składać wniosek. najlepiej z mojego refa ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, w ten sposób można kilka groszy zaoszczędzić, ale można się też rozpędzić, bo co szkodzi wyrobić kartę z rabatami w danych sklepach? Do tego jakąś w markecie gdzie się często kupuje, wiele możliwości, pytanie tylko czy warto, to mimo wszystko wymaga pilnowania, sprawdzania, a wiadomo to pochłania czas, czy się wyjdzie na tym na +?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie muszę niczego sprawdzać i nie kosztuje mnie to czasu. Pieniądze trzymam na rachunku oszczędnościowym z którego mam ustawioną automatyczną spłatę karty. Wszystko w automacie, więc wkład pracy żaden.

    OdpowiedzUsuń
  5. Autor napisał "Niestety nie mogę z niej robić przelewów "
    A nastepnie "Otóż każdego miesiąca te 2000 przelewam "
    A gdzie tu logika ?
    Pisanie dla pisania ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Logika logiką, ale użycie skrótu myślowego też nie wychodzi na dobre jak widać.
    2000 przelewam z pensji, aby potem nimi spłacić zadłużenie na karcie.

    OdpowiedzUsuń