wtorek, 31 sierpnia 2010

Powrót do blogowania - kontynuowanie drogi do niezależności finansowej.

Moja dość długa nieobecność twórcza na blogu, spowodowana była zarówno urlopem, który wykorzystałem do remontu mieszkania, jak również zakup samochodu, a przede wszystkim do podwyższenia swoich kwalifikacji, ukończenia kursu i zdaniu egzaminu.

Dzięki zdaniu egzaminu, od września będę zarabiał 200zł więcej.

Była by to dobra wiadomość, gdyby nie informacja, że w dniu dzisiejszym, kończy mi się umowa o dodatkową pracę, która nie zostanie przedłużona.

Tak więc, zarobię 200zł więcej w jednej pracy, a tracąc drugą miesięczne dochody zmniejszą się o 580zł.

Dlatego, od jutra, będę zmuszony, do przejrzenia swojego budżetu domowego i szukać coraz większych oszczędności, zwłaszcza, że już nie długo powiększy się rodzina.

Mimo tych przeciwności losu, nie zamierzam się poddawać, ani rezygnować z osiągnięcia swojego celu, czyli drogi do niezależności.
Choć droga ta, staje się bardziej wyboista i coraz częściej znajdują się na niej jakieś kłody.

Jednak liczę, że przy dobrze skonstruowanym budżecie domowym, uda się mimo wszystko, wygospodarować jakieś niewielkie nawet, nadwyżki finansowe.

Czekam więc z nie cierpliwością, na koniec września, by zobaczyć, jak przy uszczuplonych dochodach, uda mi się związać koniec z końcem.

Już nie długo podsumowanie sierpnia, który raczej do udanych nie zostanie zaliczony. Ale chyba lepiej było poświęcić czas na przygotowanie się do egzaminu niż na niepewne inwestycje.

Mam 5500zł do zainwestowania i myślę, że we wrześniu, znajdę odpowiedni produkt, który przyniesie mi większy zysk.

3 komentarze:

  1. no już myślałem że zostawiłeś blogowanie od 6 sierpnia ani znaku aż do teraz, może na prywatyzacje GPW sobie coś zostawisz? z tych 5,5K

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie że GPW będzie raczej PZU przypominało niż Taurona.

    OdpowiedzUsuń
  3. im więcej ludzi tak myśli, tym może byc gorzej

    OdpowiedzUsuń