poniedziałek, 14 września 2020

Zarabianie podczas korzystania z przeglądarki

 Od stycznia 2020 roku postanowiłem przetestować sposobów na dochód prawie pasywny, a mianowicie zacząłem kopać bitcoin przy wykorzystaniu przeglądarki CryptoTab.

Przeglądarka ta oparta jest o chroma więc łatwo się nią posługiwać. Kopanie kryptowaluty odbywa się podczas gdy przeglądarka jest uruchomiona. Może nawet działać w tle. Korzystam z niej na co dzień i nie widzę jakiegoś znacznego wpływu na spowalnianie pracy komputera.

CryptoTab korzysta z mocy naszego procesora do kopania Monero, a wypłaca w Bitcoinach. Możemy sami ustawić jak szybko będzie kopać i w zależności od naszych potrzeb możemy zwiększać lub zmniejszać obciążenie procesora.

Po pobraniu pliku, instalujemy przeglądarkę (nie są wymagane uprawnienia administratora) i logujemy się np. za pomocą gmaila, czy facebooka. Logowanie potrzebne jest aby móc kopać na kilku sprzętach np. komputer, laptop, telefon. Dzięki temu szybciej uzbieramy minimum do wypłaty, które wynosi 1000 satoshi (bitcoin dzieli się na satoshi tak jak złotówka na grosze).

Ktoś może spytać gdzie tu pasywny dochód skoro przy kopaniu zużyjemy trochę więcej prądu, gdyż obciążamy bardziej procesor.

Otóż przeglądarka CryptoTab płaci nam również za polecanie użytkownikom ich programu i jeśli ktoś zarejestruje się z naszego polecenia to otrzymamy % od jego wydobycia. Polecanie trwa aż do 10 poziomu. Dlatego warto polecać i korzystać póki płaci.

 

Krótki opis naszego konta.

 

 

Zrzut robiłem z innego konta dlatego nie mam poleconych.

Od niedawna przy wypłacie CryptoTab wysyła maila z informacją o płatności i należy zatwierdzić link w celu potwierdzenia wypłaty.

Dowody wypłat

 


Oczywiście to tylko te ostatnie. Jeśli kogoś interesuje ile już wypłaciłem to może sprawdzić konto w blokchain'ie.

W następnym wpisie opiszę zakładanie portfela bitoin oraz jak wypłacić.

Jeśli ktoś nie ma portfela i nie wie jak go stworzyć to nie przeszkadza w instalacji i kopaniu, ponieważ adres portfela będzie potrzebny dopiero przy wypłacie

4 komentarze:

  1. Super sprawa. Nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Wystarczy zainstalować i już się zarabia. Wiadomo, że na początku idzie wolno ale z czasem uzbiera się coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jestem czy to faktycznie działa. Również szukam sposobów na alternatywne formy zarobku i przez przypadek trafiłem własnie tutaj. Zaczynam po latach swoją przygodę z blogiem, tym razem tematyka tworzenia muzyki oraz sampli gotowych do pobrania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działać, działa. Ale nie ma się co oszukiwać, że samemu się dużo zarobi. Ja sam od stycznia na laptopie i stacjonarnym wykopałem za jakieś 100 dolarów po dzisiejszym kursie.
      Wiadomo, że gdyby kopać dzień i noc wynik byłby lepszy.
      Jednak z siatką poleconych można o wiele więcej wyciągnąć. I przy kilkunastu wspólnie kopiących zarobki można by uznać za dochód pasywny. Zwłaszcza jak ma się prąd z paneli słonecznych.

      Usuń
  3. Kliknąłem, pobrałem i zainstalowałem cryptotab z twojego polecenia. Fajnie, że tak prosto się konfiguruje tą przeglądarkę, a dzięki temu, że możemy połączyć swoje konto z google, można kopać bitcoina na różnych komputerach, a dochody się sumują. Na 4 kompach minimum wykopałem w 5 godzin.
    Super sprawa. Polecam cryptotab

    OdpowiedzUsuń