piątek, 6 lipca 2012

Nie taki czerwiec straszny - podsumowanie kolejnego miesiąca

Pomimo sporych obaw związanych z czerwcem i inwestycjami w tym miesiącu, okazał się on całkiem niezłym dla moich inwestycji.
Oczywiście jest to zasługa inwestycji w akcje spółki KGHM. Wyższa dywidenda od oczekiwanej, spowodowała wzrost cen akcji dzięki czemu udało mi się uzyskać całkiem niezłą stopę zwrotu.
Portfel rośnie w siłę i mimo utraty jednego ze źródeł dochodu liczę, że i ten rok uznam za udany w drodze do niezależności finansowej.



Jak co miesiąc kupiłem srebrną monetę. Mimo wahań cen srebra, wartość monet się nie zmienia jeśli chodzi o cenę zakupu czy sprzedaży.
Fundusz bezpieczeństwa wolno sobie rośnie, a gdy osiągnie zadowalający poziom, nadwyżki zainwestuję w złoto aby oszczędzać bez podatku.
Jak już pisałem najlepszą inwestycją okazał się zakup akcji KGHM. Z taką stopą zwrotu miesięcznie realizacja celu 6 zer nastąpiłaby bardzo szybko :)

Dopłata do portfela - chyba pierwszy raz w historii niższa niż stopa zwrotu z inwestycji - była możliwa dzięki dodatkowemu zarobkowi z internetu, a także wynagrodzenie za kilka artykułów sponsorowanych.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości.Chciałbym dodać pare wskazówek na swoim przykładzie(mam identyczną sytuacje rodzinną i zarobki jak twoje tyle że w euro)odwiedziłem twój blog szukajac niezależności finansowej 2 lata temu i jestem pod wrazeniem jak dajesz sobie rade.Okradną Cię,ja już 3 raz buduje niezależność :-). Jestes na I pierwszym etapie -najłatwiejszym .Wazna jest OCHRONA KAPITAŁU.Hej

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam dnia w którym mBank dokona przelewu transferowego na moje IKE i będę mógł kupić KGHM...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrego miesiąca :) Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratuluję, przebiłeś mój portfel :) W tym miesiącu też zamierzam przebić 55k a jak będzie to się zobaczy :/

    OdpowiedzUsuń