środa, 1 grudnia 2010

Podsumowanie listopada

Kolejny miesiąc za nami. Zimno, śnieżno i warunki drogowe ciężkie.
Jako, że szkoda czasu na pisanie o rzeczach oczywistych, przejdźmy do moich osiągnięć inwestycyjnych.
Pieniądze na dopłaty do portfela, pochodzą z nadgodzin jak i kolejnego wynagrodzenia za szkolenia, a także dotacji i wynagrodzenia za wypełnianie ankiet. Niestety szkolenia skończą się w grudniu, więc pozostaje zwiększyć stopy zwrotu z inwestycji :)

Oto aktualny stan portfela.




Fundusz awaryjny - pieniądze ulokowane na rachunku oszczędnościowym w eurobanku, trochę załapuję się na optymalizację.

Plan Systematycznego Oszczędzania Fundusz Akcji - w tym miesiącu niestety spadek i to jedyny w całym portfelu.

Rachunek oszczędnościowy w euro - euro trochę wzrosło, więc niewieki wzrost wartości tego składnika portfela.

Indywidualne Konto Emerytalne - rachunek maklerski - tu mi poszło zdecydowanie najlepiej. Można by powiedzieć, że jestem lepszy od zarządzających funduszami :) Obecnie posiadam akcje PKOBP oraz spółki BORYSZEW. Liczę na wzrosty, chyba jak każdy :). Dzisiaj chciałem kupić akcje PGNiG, ale moje zlecenie się nie zrealizowało, a akcje poszły w górę i są już dla mnie za drogie.

Oszczędzanie na przyszłość dziecka/i - pieniądze leżą na rachunkach oszczędnościowych eurobanku. Czekam aż jednostki funduszu akcji BPH zejdą poniżej 300zł i wtedy te pieniądze przeleję do funduszu.

Metale szlachetne - po ostatniej sprzedaży złotych sztabek, nadal nie mam w portfelu żadnych metali szlachetnych.


W tym miesiącu uzyskałem następujące stopy zwrotu z inwestycji.




Najwyższą stopę zwrotu przyniosły bezpośrednie inwestycje na giełdzie poprzez rachunek maklerski w formie IKE, a wartość portfela zyskała przede wszystkim, dzięki wpłatą własnym.

Podsumowanie bloga.


Najczęściej czytane posty, to:
1. październik miesiącem oszczędzania
2. czy warto inwestować w siebie
3. aktualizacja portfela

Najczęstsze wizyty pochodziły z blogów:
1. melonmaker
2. zadluzony
3. reklama

"Zarobek" na blogu:
1. cpmprofit - coraz poważniej zastanawiam się nad rezygnacją z tej formy zarobku. Słabe wynagrodzenie, a uzyskanie minimum do wypłaty (30 zł) zajmie pewnie z dwa lata.
2. adkontekst - liczba kliknięć nieznacznie wzrosła, ale nie rewelacja
3. ankiety - wypełnianie ankiet nie jest takie złe, ale ich liczba oraz stawka są nie wystarczające aby mówić o zarobkach na jakimś poziomie. W tym miesiącu otrzymałem wypłatę od dwóch firm. Dotarły pieniądze z smgkrc - ponieważ zażyczyłem sobie gotówki dostałem 32zł, w bonach czy doładowaniach telefonu, byłoby to 40zł.
Przyszedł przelew z GFK w wysokości 50zł (jak ktoś chce zarobić może się zapisać z mojego refa lub nie :) ). Łącznie 82zł
dotacje - 10zł za które bardzo dziękuję.

8 komentarzy:

  1. ładnie wymieniamy się ruchem :P bo u mnie również najwięcej wizyt pochodzi od ciebie :)
    Mam prośbę mógłbyś zmienić anchor z emysz na reklama ? bo robię mały test i im większa liczba linków z tego anchoru tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć moglibyśmy wymienić się linkami ? ja opublikuję twój link na moim blogu , a ty na swoim opublikujesz link do mojego kina online. To nic nie kosztuje, a pomoże naszym stroną co ty na to ?
    Jak coś to wiesz gdzie mnie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @reklama
    Nie mam nic na przeciwko, tylko podaj link bo chwilowo nie mam czasu szukać go na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wymienił bym się chętnie linkami. Prowadzę bloga o nazwie: Życie z odsetek. Mogę Cię dodać a Ty mnie. Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam , zrobiłeś sobie przerwę od inwestycji, że nic nie piszesz? czy po prostu tak samo z siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam czasu ostatnio na prowadzenie bloga. Jedyne co to dokupiłem akcji PKOBP, tracę na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kontynuuj to dzieło. dobrze Ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieszni jesteście z tymi blogami. marzenia są dobre, ale przeceiż nikt z was nie zostanie rentierem. najlepsi są ci, co to mają portfel blogowy i inny. kiedy chcą wypaść lepiej w rankingu, to dorzucają z jednego portfela do drugiego :)

    OdpowiedzUsuń