czwartek, 23 grudnia 2010

Zabiegany przed świętami

Jak większości, brakuje mi czasu na pisanie postów i przyglądaniu się osiągnięciom innych blogerów.
Obecnie wykorzystuję wolne chwile na zwiększenie przychodu. Ostatnie dni prowadzenia szkoleń, a dodatkowo wstaję 2 godziny wcześniej by za parę złotych odgarniać śnieg sąsiadom z osiedla.
Zawsze to parę groszy więcej, a na odpoczynek przyjdzie czas od nowego roku, kiedy to skończą się szkolenia i może śnieg przestanie sypać :)
Jeśli chodzi o moje inwestycje, to przelałem 1000 złotych do funduszu akcji, jak również dokupiłem akcji PKOBP, choć na razie okazuje się, że nie był to najlepszy ruch. Ale dzięki niemu, uśredniłem cenę za akcję i już PKO nie musi tak bardzo urosnąć, żebym miał zysk :)

Myślę, że na początku stycznia, będzie więcej czasu, żeby podsumować ten rok, jeśli chodzi o inwestycje.

Tak więc wszystkim Wesołych Świąt i udanych inwestycji zarówno jeszcze w tym roku jak i w Nowym 2011 Roku.

4 komentarze: