wtorek, 23 lutego 2010

Podatek a Google Adsense

Co prawda dopiero zaczynam prowadzić tego bloga i jak na razie idzie mi jako tako, to mam nadzieję, że już nie długo zacznę zarabiać dzięki google adsense. Dlatego w ramach przezorności poszukałem jak ewentualnie rozliczać dochody z tego typu źródła zarobku.
Jest wiele różnych interpretacji ale wydaje mi się, że ta znaleziona na stronie jest dość jasna i prosta.
Mam nadzieję, że już nie długo zdobędę minimum do wypłaty i ruszę na Urząd Skarbowy :)

2 komentarze:

  1. Uzbieranie do pierwszej wypłaty potrwa trochę czasu, co już wiem z doświadczenia. A podlinkowana przez ciebie stronka faktycznie godna jest polecenia - prosta i przejrzysta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z reklam po roku uzbierało się 100$, więc nie jest tak hop. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń