wtorek, 31 stycznia 2012

Zmiany na drugą rocznicę powstania bloga - przenosiny na własną domenę

Już wkrótce będę obchodził kolejną rocznicę utworzenia bloga.
Z tej okazji postanowiłem mu zafundować przejście na własną domenę www.cel-6zer.pl
Na razie będę korzystał z bloggera ale gdybym kiedyś miał zamiar zmienić hosting to przynajmniej domena mi pozostanie.
Obecnie wprowadzam zmiany w wyglądzie bloga. Zmieniam układ likwiduję gadżety, które tylko spowalniają wczytywanie strony (moja lista blogów sama się wyczyściła więc wkrótce ją przywrócę).
Mam nadzieję, że dzięki tym zabiegom pojawi się więcej reklamodawców, którzy skorzystają z AdTaily bądź też będą chcieli żebym podlinkował ich stronę na jakiś wyraz.

Tak więc zainwestowałem we własną domenę i liczę, że (s)tworzę wartościowe wpisy dzięki czemu będę miał choć w pewnym sensie dochód pasywny.
Pozdrawiam stałych czytelników, a wszystkich nowych zachęcam do subskrypcji bloga.

6 komentarzy:

  1. No właśnie zanim napisałeś tego posta to już zauważyłem, że masz swoje domenę. Mógłbyś napisać dokładnie jak wyglądają koszty takiej inwestycji? Ogólnie mógłbyś o tym napisać jakie są z tego korzyści itd.
    I dzięki wielkie za dodanie mnie do Twojej listy blogów, mam nadzieję, że napędzisz mi na blogu trochę ruchu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra decyzja z domeną. Jak będziesz w przyszłości zmieniał hosting to nie tylko domena ci pozostanie bo będziesz mógł zaimportować wszystkie wpisy. Więc wartość takiego biznesu pasywnego nie przepada mając własną domenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim własna domena podnosi prestiż, po drugie PageRank itp. są przypisane do domeny nie samej strony z tego co wiem. To zaś mocno ułatwi ewentualne przenosiny. Choć w sumie po co, tutaj raczej nie masz źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @xamriks, na pierwszy rok domenę można już zakupić za 12 zł z groszami, a jej przedłużenie to koło 50zł za każdy następny rok.

      Posiadanie swojej domeny ma tyle plusów, że aż ciężko je wszystkie wypisać :) Na pewno dobra decyzja.

      Usuń
    2. Też kupiłem ale do Allegro hehe

      Usuń