środa, 14 września 2011

Wpłata od firmy CpmProfit

Jak pisałem w tym poście udało mi się zarobić minimum do wypłaty, czyli 30zł. Dzisiaj pieniądze dotarły na konto paypal.
Okazało się jednak, że przelew dokonano w dolarach, a nie złotówkach.
Tak więc póki co firma płaci choć przynajmniej w moim przypadku, uzbieranie tych 30zł zajęło sporo czasu.
Ale nie ma co wybrzydzać bo zawsze to jakaś kasa, a z mojej strony nie było żadnego wkładu. Pisanie bloga ma mnie motywować do osiągnięcia celu 6 zer, a nie jest "pracą" więc można zaliczyć zarobek na wyświetlaniu reklam do dochodu pasywnego.
Niemniej dziękuję wszystkim, których zainteresowała treść reklam i w nie kliknęli.

4 komentarze:

  1. Pytanie chyba nie na miejscu, ale jak rozliczasz ten dochód? Pytam, bo sam nie zapisałem się do cpmprofit jedynie dlatego, że nie wiem jak to potem rozliczyć.

    Inna sprawa, to tak odważnie o tym piszesz, kiedyś czytałem o jednym blogerze, który podawał właśnie swoje zarobki i ktoś życzliwy nasłał na niego US

    PS: nie zdziwię się jak nie opublikujesz tego komentarza, jednak jeżeli chciałbyś mi coś odpowiedzieć to czekam na maila lub na odp w formie komentarza do mojego komentarza.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż. nie jest to majątek ale trochę pieniędzy zdobyłeś. tylko czy wypada tak nisko się cenić?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mariusz
    Mam zamiar rozliczać ten dochód tak jak opisałem to w poście http://cel-6zer.blogspot.com/2011/03/rozliczenie-dochodow-z-adkontekst-z.html

    Jeśli chodzi o US to myślę, że po 30zł "zatajonego" dochodu nie będzie im się chciało mnie szukać po adresach IP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Cię straszą tym urzędem skarbowym, jakbyś zarabiał i ukrywał dochód idący w miliony

    OdpowiedzUsuń