piątek, 20 stycznia 2012

Handel domenami - już myślałem, że zarobię krocie

Przeczytałem artykuł o tym jak to niektóre firmy nie wykupiły adresów domen kojarzonych z ich nazwą ale z domeną xxx. Jako przykład podane były największe banki czy firmy ubezpieczeniowe.
Pomyślałem sobie, że zrobię tak jak niektóre osoby opisane w tym artykule, zakupię domenę xxx z nazwą jakiegoś banku i poczekam aż ktoś się do mnie odezwie, bo nie będzie chciał aby jego firma była kojarzona ze stronami dla dorosłych.

Niestety już po chwili przyszło opamiętanie. Kto nawet mało rozgarnięty i obeznany z internetem, będzie szukał różnych instytucji finansowych w domenie xxx. A wpisując samą nazwę instytucji nie ma szans aby w wyszukiwarkach na pierwszym miejscu wyświetliła się domena xxx.
Więc albo ja czegoś nie rozumiem albo artykuł był napisany od tak sobie.

Tak więc znów trzeba szukać sposobu na dodatkowy zarobek aby szybciej dobić do celu 6-zer.

5 komentarzy:

  1. Stara zasada mówi: jeśli coś wygląda na zbyt piękne (łatwe), by było prawdziwe, to pewnie jest zbyt piękne (łatwe).

    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dochodzę do podobnych wniosków, dmuchanie o nic, domeny z trzema X to coś innego niż popularna domena .pl, czy też domena z literówką którą często się robi wpisując choćby nazwę marketów Carrefour. Raczej nikt za odkupienie takich domen nie zapłaci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry marketing dla właścicieli stron XXX sam się o takiej od kolegi dowiedziałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zresztą można by jeszcze domena stracić w procesie i doplacic koszta sądowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piszą te artykuły byle tylko licznik odwiedzin wzrósł. Ach, gdzie ta rzetelność dziennikarska.

    OdpowiedzUsuń