niedziela, 20 maja 2012

Jak mieć internet za darmo - czyli dlaczego korzystam z PAYBACK

Do tej pory, w ramach wprowadzonych cięć wydatków, korzystałem z internetu na kartę firmy PLAY. Odkryłem jednak, że można mieć internet na kartę za darmo.
Ale zaczynając od początku.
Kiedyś przystąpiłem do programu lojalnościowego PAYBACK. Program ten był szeroko reklamowany ale jakoś słabo było z nagrodami. Pomimo tego, zawsze gdy robiłem zakupy w realu bądź tankowałem na stacjach BP, zbierałem punkty.
Całkiem przypadkowo dowiedziałem się, że za zdobyte punkty w programie PAYBACK, można wykupić doładowanie w sieci Orange.
Tak więc zainwestowałem 20 złotych w starter Orange Free na kartę i doładowałem numer punktami zdobytymi w programie lojalnościowym.
Mogę powiedzieć, że to działa.
Tak więc przechodzę z internetem do  Orange bo za uzbierane do tej pory punkty, będę miał darmowy internet przez kilka miesięcy.
Za 2500 punktów dostaje się doładowanie warte 25 złotych co jest równoznaczne z możliwością wykorzystanie ich na 1,25 GB korzystania z internetu.
Może to niewiele ale mi osobiście wystarcza do sprawdzenia poczty czy poczytania kilku blogów.
Tak więc czasem warto korzystać z programów lojalnościowych. Nie twierdzę, że ze wszystkich ale jeśli i tak robimy zakupy w sklepie który ma taki program to nic nam to nie szkodzi.

9 komentarzy:

  1. A może po prostu Aero2? Bez kombinowania, punkty będą mogły pójść na bielty do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie lepiej Ci skorzystać z Aero2?
    Co prawda jest ograniczenie transferu do 512kb/s zasięg jest słabszy niż np. Plusa, ale śmiga całkiem ładnie w miastach.
    A z tego co rozumiem modem masz, prawdopodobnie kompatybilny z Aero więc koszty będą minimalne (łącznie z 30 zł).

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy aero 2 działa w Holandii ?orientuje się ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aero2 jest tylko na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kartę z Aero2 i w razie czego mogę z niej korzystać. ;)

    Aero2 raczej za granicą działać nie będzie, bo musiała by karta SIM z roamingu korzystać, ale to są tylko moje przypuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Cashglow
    Aero2 działa tylko i wyłącznie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z PayBacka wyciągnąłem ostatnio kupon rabatowy 10% do Reala - robiąc rzadziej zakupy rabat wyszedł całkiem spory. Warto być na bieżąco przed większymi zakupami.

      Usuń
  7. Nie wyrobiłem się z Areo 2, podpisałem umowę na 10mpbs, cóż trzeba będzie drobić / odżałować 650zł...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. Dzięki, wreszcie wykorzystam te punkty na coś konkretnego. Chociaż w moim przypadku będą to rozmowy i smsy niż serfowanie po internecie.

    OdpowiedzUsuń