czwartek, 25 lutego 2010

Płatne ankiety - sposobem na zarobek?

W związku z moimi niespodziewanymi wydatkami (remont dachu) postanowiłem poszukać dodatkowego zajęcia. Mój wybór padł na płatne ankiety. Podobno firmy przesyłają ankiety do wypełnienia za które dostaje się albo pieniądze albo punkty, które można wymień na pieniądze.
Przetestuję parę tych firm i zobaczę czy da się na tym choć trochę dorobić.
A Wy jakie macie jeszcze pomysły, gdzie w necie można dorobić? Bo jak na razie mój blog dopiero raczkuje więc wpływy z adsense czy programów partnerskich były by bardzo kiepskie :(
A oto lista firm do których się zapisałem. Rejestracja jest bardzo prosta i po polsku. Jedyne na co trzeba poświęcić trochę więcej czasu to wypełnienie ankiety personalnej PS. 10.10.2013 Po kilkunastu miesiącach zrezygnowałem. Nie ma szans no normalny zarobek przy tej ilości ankiet.

3 komentarze:

  1. Witam. Cenne Opinie i GFK znam z autopsji i szczerze muszę przyznać, że nie da się na tym zarobić. Ankiety przychodzą średnio raz na tydzień a pozostaje jeszcze kwestia zakwalifikowania się do nich. Może mam po prostu zbyt pospolity profil demograficzny:)

    Zapraszam do przeczytania mojego wpisu o ankietach online:

    http://zaczac-zarabiac.blogspot.com/2010/02/zarabianie-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie porażka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mozeale na pewno. Jest tez kilka asad wypelniania takich ankiet podczas pierwszego iesiąca kiedy firma ocenia twoj profil uzytkownika. Zapraszam na zarabianieonline.net

    OdpowiedzUsuń