sobota, 20 lutego 2010

Gra przez przeglądarkę - plemiona

No to dzisiaj trochę o tym jak marnować czas zamiast zarabiać :)
Dwa lata temu zacząłem grać w Plemiona. Myślę, że wielu z Was wie co to za gra. Trwa nawet wtedy gdy nie jesteśmy na koncie. Dlatego bardzo wciąga bo nie wiemy kiedy ktoś nas zaatakuje i spędzamy wiele czasu przy niej.
Zaczyna się od jednej wioski więc nie zajmowało to wiele czasu. Jednak z każdym tygodniem przybywało wiosek no i była coraz większa rywalizacja. Po paru miesiącach zacząłem wiele godzin dziennie spędzać na swoich wioskach, żeby je rozbudowywać. Czasem nawet zdecydowałem się na zakup konta premium (czyli kasa w błoto :)). Dopiero teraz doszedłem do tego, że gry takie tak naprawdę niczego nie wnoszą. Marnujemy czas, życie nam ucieka, zarówno towarzyskie jak i rodzinne. Oczywiście nie piszę tu o grach gdzie jest jakaś rundka i po paru minutach można odejść i zając się ważnymi czy przyjemnymi zajęciami.
Dlatego zastanówcie się zanim wejdziecie do takiej gry albo już w nie gracie. Pieniądze wydane na konto premium są stratą, a czas zmarnowany nie zostanie nam zwrócony.

2 komentarze:

  1. mi ostatnio przyszedł mail odnośnie plemion ;) o nowej grze gladiator czy coś takiego, też grałem w plemiona i wiem że spędzanie czasu w takich grach to "cofanie się w rozwoju" lepiej się przespać 2godziny w ciągu dnia niż siedzieć na plemionach...

    OdpowiedzUsuń
  2. te wszystkie gry są nic nie warte. najciekawsze w tym wszystkim jest to, że ludzie (grający), szukają kodów do tych gier
    wpisując słowa kluczowe dotyczące kodów dzięki którym można by być lepszym w takie gierki, pojawiały się kombinacje alt+f4, albo ctrl+alt+del
    pewnie nieźle się zdziwili, ci którzy próbowali je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń