piątek, 6 kwietnia 2012

Rachunki oszczędnościowe w eurobanku - zlikwidowane

W związku ze zmianą w ordynacji podatkowej, która to zlikwidowała możliwość uniknięcia podatku belki, postanowiłem zamknąć rachunki oszczędnościowe w eurobanku. Nie będą już mi potrzebne, a widok takiej ilości rachunków po zalogowaniu się do konta powoduje depresję, zwłaszcza, że na każdym z nich jest kwota 0 złotych.
Postanowiłem również wycofać pieniądze z banku. Nie będzie Rostowski czerpał korzyści z moich pieniędzy. Nie zapisze sobie do budżetu wpływów z podatku belki, przynajmniej z moich pieniędzy.
Niestety aby wypowiedzieć umowę o prowadzenie rachunków oszczędnościowych w eurobanku, trzeba udać się osobiście do placówki i podpisać 4 kartki papieru do każdego rachunku. Więc jeśli ktoś również myśli o likwidacji rachunków, niech zarezerwuje sobie czas bo procedura jest dość długa. Rachunki likwidowane są minimum po 30 dniach od wypowiedzenia umowy.

2 komentarze:

  1. Chyba godzinę spędziłem w Eurobanku jak zamykałem te wszystkie konta. A że jeszcze odwoływałem pełnomocnictwo to też zeszło na to trochę czasu. Ale zawsze to mniej kont i święty spokój, że się przypadkiem czegoś nie zapomni i każą Ci za coś zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do każdego konta podpisywałem 1 (jedną) kartkę. Zajęło mi to 20 minut...

    OdpowiedzUsuń