piątek, 13 kwietnia 2012

Aktualizacja portfela po marcu

Po świątecznej depresji postanowiłem się jednak przemóc i co nieco zaktualizować swój portfel. W marcu nie udało mi się nic odłożyć. Przede wszystkim miał na to wpływ bardzo duży rachunek za gaz. Mrozy spowodowały znaczne zużycie gazu i nie byłem przygotowany aż na taki wydatek.
Zmiana w porównaniu z poprzednim miesiącem przedstawia się następująco


W związku z likwidacją lokat anty belkowych postanowiłem założyć IKE żonie w formie rachunku maklerskiego. Wpłaciłem na nie 10000 złotych za które kupiłem akcje PGE. Chwilowo nie przynoszą one zysku ale liczę na odbicie i sporą dywidendę. Jak będzie okaże się za kilka miesięcy bądź lat.

A tak przedstawia się aktualny skład portfela

Cóż, jak każda droga tak i moja ma sporo zakrętów i wzniesień ale mam nadzieję, że się nie poddam i będę dalej dążył do swojej niezależności finansowej.

5 komentarzy:

  1. U mnie za wodę 2x tyle przyszło ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz czas na akcje był fundusze mogą dać zarobić ale w dłuższym terminie i pod warunkiem wystąpienia dużej hossy

      Usuń
  2. PGE da zarobić pod koniec roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby. Niestety przy takiej zmienności na rynkach trudno coś przewidywać.

      Usuń
  3. Biorąc pod uwagę od czego zaczynałeś i jaką masz sytuacje rodzinną to tylko pogratulować.

    OdpowiedzUsuń