piątek, 15 lutego 2013

Dlaczego zrezygnowałem z udziału w plebiscycie na Blog o oszczędzaniu 2012

Wiele osób pisze do mnie e-maile z pytaniem o takiej treści.
Z odpowiedzią chciałem się wstrzymać aż do dnia zakończenia głosowania, jednak ciągłe ataki na moją osobę (jak i rodzinę) zarówno w komentarzach na moim blogu jak i blogu konkurencji, nie pozostawiają mi wyboru.

Otóż uczestnik/uczestnicy zgłosili reklamacje w związku z tym, iż wysunąłem się na prowadzenie. W tym momencie, muszę to przyznać, organizator jak najbardziej wykazał się taktem, przedstawił swoje racje i spostrzeżenia oraz poprosił o kilka danych i raportów.
Sugestia jednego z anonimowych (a jak, ciężko coś napisać pod własnym imieniem i nazwiskiem) o korzystaniu z proxy i liczbie 20 głosów, jakoś dziwnie zgadza się z liczbą, która pojawia się w komentarzu pod postem na innym, konkurencyjnym blogu.
Po przemyśleniu wszystkich za i przeciw, postanowiłem zrezygnować z udziału w konkursie.

Niestety to tylko spotęgowało ataki na moją osobę.
Na jednym z blogów w komentarzach pojawiają się wpisy o wprowadzeniu planu B czy C byle mnie wyeliminować z konkursu. Pojawia się również sugestia, że choroba żony to branie moich czytelników na litość, podobnie jak działania pana Owsiaka czy innych, dzięki czemu miałbym zdobywać więcej głosów.
Gdyby chociaż trochę poczytał wpisów, wiedziałby, że żona z chorobą walczy już od dawna zanim jeszcze ktokolwiek wiedział o plebiscycie na Blog o oszczędzaniu 2012 organizowanym przez Mennicę Wrocławską.

Nie mam pretensji o konstruktywną krytykę ale takiej nie uświadczyłem. Mam natomiast żal do autora bloga, że publikuje tego typu komentarze.

Tych, które pojawiają się na moim blogu nie opublikuję. Płynie z nich tyle jadu i nienawiści, że poważnie się zastanawiam czy prowadzić dalej bloga.
Najłagodniejszy ale i tak ocenzurowany komentarz to: mam nadzieję, że twoja żona zdechnie podczas operacji.

Jednocześnie zachęcam do głosowania w konkursie, na blog Korzystne Zakupy, choć mam dziwne przeświadczenie, że jeśli znów ktoś wejdzie na 1 miejsce wdrożone zostaną plany b, c, d i inne.
Pokażcie ilu jest czytelników tego bloga.

31 komentarzy:

  1. Wielki szacun. Widać, że dla Ciebie najważniejsza jest rodzina, a nie złoto.
    Zdrowia dla żony. Oby ten kto tak jeździ po jej zdrowiu nigdy nie musiał przechodzić tego co ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzę różne blogi od 2004 r. Gdyby wszystkie komentarze pod moim adresem się spełniły, to już dawno bym nie żył. A zmarłbym oczywiście w strasznych męczarniach podczas pobytu w więzieniu. Jeśli jesteś w porządku, to rób swoje i nie przejmuj się niczym. A odnośnie prowadzenia bloga, to po prostu prowadź go dla siebie i nie przejmuj się zbytnio czytelnikami. Wszystkim nigdy nie dogodzisz, a to ma głównie Tobie sprawiać przyjemność. Jeśli ludzie zobaczą Twoją pasję, to sami będą tu wracać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze zrobiłeś. Zastanawia mnie tylko dlaczego tak mało blogów wzięło udział w tym konkursie. Widać dobrze zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powinieneś rezygnować z prowadzenia bloga. Komentarze są pisane przez złośliwców, którzy pewnie nawet nie przeczytali ani jednego wpisu. Ale cóż, taki naród.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, nie wiem skąd w ludziach tyle nienawiści. Zobaczą tylko, że ktoś zarabia na reklamach więcej niż on i już zaczynają w nie klikać, żeby właściciel strony dostał bana. Ktoś wygrywa w konkursie to już trzeba zgłaszać reklamacje, żeby tylko zabrali mu zwycięstwo.
    Ludzie, wyluzujcie trochę. Naprawdę jesteście szczęśliwi robiąc takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rezygnuj z pisania, oddałem głos na Twojego bloga jeszcze zanim był na pierwszy miejscu, a później jakoś nie śledziłem tego co się działo (chyba na nie właściwych blogach siedzę ;) ). Podpisuję się jako anonimowy, ale na tym blogu zawsze się tak podpisuję więc w sumie nic się nie zmieni :) Dla żony dużo zdrowia i samozaparcia życzę, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka to już jest rzeczywistość w internecie - więcej dystansu! Chyba każdy kto udziela się jakoś w internecie ma swoich antyfanów. Idąc hejterom na rękę dostarczamy im tylko fanu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jesteś najlepszym zaprzeczeniem tego, że w blogosferze dzieje się źle. Przecież przekazujesz głosy w konkursie na inny blog. Pozdrawiam i pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super postawa. Gratuluję.
    Ten kto pisać, że blog jest do dupy i dostał mało głosów, obraża również nas, czytelników Twojego bloga. Myślę, że wszyscy powinniśmy oddać głos aby tacy komentujący wiedzieli, że nie można nas obrażać. Tak więc głosujcie wszyscy czytelnicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie pozytywne opinie. Wiem, że dzięki moim wiernym czytelnikom nie zaprzestanę swojej drogi wytyczonej przez ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo to dziwne, bo mam większy portfel i nie mam takich komentarzy. Do tego jestem sporo młodszy co wysuwa mnie na większy hejt. Klucz to trzymanie języka za zębami, rozrywka i praca = szczęście. W necie pełno frustratów którzy nigdy w ręku więcej niż 10tys nie trzymali ani nigdy nic nie wygrali. Dlatego ja zrezygnowałem z pisania bloga o takiej tematyce jak własny portfel i umieszczam komentarze jako anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bardzo rozumiem, najpierw piszesz, że nie dostajesz komentarzy, a potem, że nie prowadzisz bloga. Więc jak masz dostawać te komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jako biorący udział w tym konkursie, jestem zdania, że powinni unieważnić ten plebiscyt. Po pierwsze regulamin jest dziurawy jak sito i równie dobrze mogłeś nie rezygnować. Po drugie bardzo łatwo jest wyeliminować przeciwnika z gry.
    Nie przemyślałem swojego udziału i teraz pozostaje mi czekać do zakończenia konkursu aby zgłosić reklamację. Zarówno do sposobu przeprowadzania konkursu jak i podejrzanej liczby głosów. Ja rozumiem, że świeży blog ma rzeszę czytelników ale nie przesadzajmy, że aż tylu z nich zagłosowało. Można zobaczyć ile głosów dostały blogi, które już dawno istnieją w sieci i które na pewno mają stałych czytelników, a jednak liczba oddanych na nich głosów - w porównaniu z tym na pierwszym miejscu - jest śmieszna.
    Organizatorowi, jak również i Tobie przedstawię jak łatwo manipulować wynikami w tym konkursie.
    Pozdrawiam. Szkoda, że nie przekazujesz swych głosów na mój blog.
    Z wiadomych względów się nie podpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem za unieważnieniem konkursu. Nagrody powinny zostać przekazane na cele charytatywne, a organizator na przyszłość powinien się zastanowić na dokładniejszą formułą przeprowadzania plebiscytu. Np. sms za 1 zeta plus vat.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeden z uczestnikow17 lutego 2013 11:59

    Jestem ciekawy ile głosów na blog korzystne zakupy oddali czytelnicy tego bloga. Ale sądząc po szybkim awansie tego bloga w plebiscycie to trochę musiało być. Ciekawe czy przegrany już pisze reklamacje sugerując nie wiadomo co :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, nie każdy potrafi przegrywać z godnością. Tak było, jest i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie zenada tak sie zachowywac aby zyskac tak niewiele.....ja mialem sie nie zajmowac Waszymi blogami i tym konkursem,ale widzac w jaki sposob zostal usuniety blog cel-6 zer z konkursu,zaglosowalem na blog korzystne zakupy.W sumie przy takiej atmosferze organizatorzy powinni zakonczyc ten konkurs bez podania wynikow a nagrody przekazac na instytucje charytatywne,nie zwiazane z zadnym z blogerow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,

    Jako jeden z autorów bloga Korzystne Zakupy pragnę podziękować za każdy głos poparcia. Napiszę to co napisałem na K-Z: Ja i Riannon jesteśmy dwoma kompletnie różniącymi się autorami o całkowicie innych poglądach w wielu sprawach, dyskutujemy i spieramy się (także poza blogiem) jednak w jakiś niewytłumaczalny sposób udaje nam się współpracować i tworzyć razem blog, który nam przynosi frajdę...

    ...i mamy nadzieję, że frajda ta będzie trwać, niezależnie od czynników zewnętrznych, takich jak potyczki konkursowe.

    Zrobił się widzę w związku z konkursem niezły syf,
    walka buldogów pod dywanem,smród się rozchodzi już nie tylko po 2 blogach.

    Atmosfera zamiast fajnego konkursu jest jakby wszyscy mieliby się pozabijać o 10g złota.

    Jednocześnie moje blogi są atakowane, przynajmniej 4 blogi które prowadzę, zarówno werbalnie i "czynem" (obelgi, wyzwiska, kpiny, niespodziewanie nasilony nawał spamu).

    Dziwne jest to blogowanie.
    Mało korzyści.
    Dużo przykrości ostatnio.

    Konkurs mennicy został źle przeprowadzony, jest za duży rozdźwięk wartości nagrody w obrębie miejsc, 1 nagroda jest dość cenna, 2 miejsce to już nagroda pocieszenia, chcąc nie chcąc jako uczestnicy wchodzimy w konfrontację w stylu 'wszystko albo nic'. Mogło być inaczej.

    Nie jest to fajna zabawa, taka jak moje konkursy: komiksowe, Trejdoo, albo oszczędnościowy - to jest niemiłe, po prostu niemiłe - ale trudno.

    Mam osobiście zamysł, aby wobec tego co się dzieje przyjąć postawę neutralną, a w razie konieczności konkursowe wyniki jako K-Z poddam weryfikacji.

    To by było na tyle. Pozdrawiam i wszystkim stronom oraz czytelnikom życzę spokoju, pogody ducha i uczciwej rozgrywki.

    Pozdrawiam,
    Remigiusz, Korzystne Zakupy

    OdpowiedzUsuń
  19. To co zaistniało nie powinno być, szkoda, że coś takiego się dzieje !

    Naprawdę trzeba mieć nerwy ze stali, z jednej strony dobrze zrobiłeś, z innej mogłeś pokazać i walczyć do końca. Szkoda.

    Ale tak to jest, jak ktoś jest zazdrosny, to potrafi nawet krzywdę zrobić :/
    Ja już się boje jak do top 4 wejdę...

    Życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosowałam na Korzystne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. my-name (ten od porównywania do "Owsiaka czy innych")
    Polecam ponowne przeczytanie mojej wypowiedzi, tym razem ze zrozumieniem. Następnie przekreślenie tego co jest nieprawdziwe i napisanie obok prawidłowej wersji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proszę podać co jest nie prawdziwe. To piszący musi się martwić, jak napisać daną wypowiedź aby ją każdy dobrze zrozumiał. Nie jestem od tego żeby analizować i czytać ponownie wypowiedzi mnie obrażające.

      Usuń
    2. Trzeba mieć tupet, żeby jeszcze i tu się wypowiadać. Powinieneś się wstydzić za swój komentarz, a nie oczekiwać jeszcze, że ktoś będzie się starał szukać w nim jakiś pozytywów.

      Usuń
  22. my-name (ten od porównywania do "Owsiaka czy innych")
    Spróbuję dość prosto.
    1. Andrzej napisał
    "Na jednym z blogów w komentarzach pojawiają się wpisy o wprowadzeniu planu B czy C byle mnie wyeliminować z konkursu"
    a tym czasem my-name napisał
    ":Autor bloga z sześcioma zerami w tytule wyszedł na prowadzenie stosując sztuczkę socjotechniczną. Chyba trzeba będzie wdrożyć “plan B”" oraz "Pan B miał polegać na ponadplanowym zachęcaniu znajomych do zapoznania się z wartościowym blogiem i ocenieniu go przez zagłosowanie. Oprócz tego jest jeszcze plan C ale to już “ostateczna ostateczność”"
    Po pierwsze nie zgadza się czas (nie napisałem że któryś z planów został już wprowadzony), po drugie nie zgadza się zamiar (napisałem że (...) Pan B miał polegać na ponadplanowym zachęcaniu znajomych do zapoznania się z wartościowym blogiem (...)). Nigdzie nie napisałem że działam w celu wyeliminowania kogoś z konkursu.
    2. Andrzej napisał
    "Pojawia się również sugestia, że choroba żony to branie moich czytelników na litość, podobnie jak działania pana Owsiaka czy innych, dzięki czemu miałbym zdobywać więcej głosów"
    a tymczasem my-name napisał
    "I takie jest moje przypuszczenie powiększania liczby głosów"
    Nie ma sugestii a jest przypuszczenie. Oraz wyjaśnienie sztuczki socjotechnicznej na pytanie jednego z komentujących.

    Ponadto:
    3. Andrzej napisał
    "Jednocześnie zachęcam do głosowania w konkursie, na blog Korzystne Zakupy, choć mam dziwne przeświadczenie, że jeśli znów ktoś wejdzie na 1 miejsce wdrożone zostaną plany b, c, d i inne"
    Proszę o rzetelne wskazanie przykładów wdrożenia ww. planów. Z kontekstu wypowiedzi (słowo "znów") że takowe zostały wdrożone.
    ps. Ktoś robi niedźwiedzią przysługę blogowi Korzystne Zakupy. Ciekawe kto, oczywiście nikogo nie podejrzewam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiam bez komentarza. Co prawda nie pisałem na którym blogu i kto co pisał ale w związku z powyższym umieszczam link i niech każdy sam oceni. Dodam tylko, że opis planu czy też pana B nastąpił dopiero po tym jak wycofałem się z konkursu.
      http://jakoszczedzacpieniadze.pl/najlepszy-blog-o-oszczedzaniu#comments
      A jeśli chodzi o niedźwiedzią przysługę to po twojej wypowiedzi mam już pewność kto i jakimi metodami działa.

      Usuń
    2. Cóż, myślę, że autor tamtego bloga nie powinien się zbytnio cieszyć z takich czytelników/komentujących.
      Odróżnianie sugestii od przypuszczeń nie należy chyba do osoby, która pisze bloga o oszczędzaniu czy inwestowaniu.
      Czas owszem nie zgadza się - najpierw 6zer opuściło plebiscyt, a dopiero później wyjaśniono co to miał być plan B. Zresztą wyjaśnienie może być o tyle prawdziwe co i lipne.
      Myślę, że Andrzej dobrze zrobił podając linka i widać z jaką agresją zarówno do niego jak i jego rodziny podchodzili niektórzy z komentujących.
      Myślę, że kiedyś przyjdzie na nich refleksja, tylko jak naprawią wyrządzoną krzywdę.

      Usuń
  23. Szkoda, że ten blog nie znajdzie się w konkursie, bo jest chyba jednym z lepszych. Budzi zazdrość u konkurencji, stąd te złośliwe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten cały konkurs, to jedna wielka lipa. Nie przejmuj się zazdrośnikami.
    Powodzenia w dążeniu do celu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. W polsce taki konkurs hahah :D

    Przecież wiadomo, że nie ma bardziej zawistnego narodu niż polacy ! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, w imieniu bloga Korzystne Zakupy jeszcze raz dziękuję za poparcie!

    Blog K-Z zwyciężył.

    Ze swojej strony mam nadzieje, że wszelkie negatywne emocje ucichną i spotkamy się w następnej edycji konkursu, już w znacznie lepszej atmosferze.

    Pozdrawiam Autora i Czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  27. FashionPocket - niby wiadomo, jednak w tym przypadku użytkownicy moim zdaniem grubo przesadzili.. choroba to nie jest coś, z czego należy żartować, drwić, albo co powinno być obiektem jakichkolwiek innych negatywnych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń