piątek, 6 sierpnia 2010

Podsumowanie lipca


W miesiącu lipcu, zaliczyłem dość duży spadek inwestycji. Spowodowane jest to tym, iż postanowiłem zmienić samochód, obawiając się, że po podniesieniu stawki Vat, jak i umocnieniu euro pod koniec roku, samochody zdrożeją.

Jak już wcześniej pisałem, rachunek oszczędnościowy w PKO, założyłem z myślą o odkładaniu na nim euro na ten właśnie zakup.

Liczyłem, że zakupu samochodu, dokonam w przyszłym roku, jednak zdecydowałem się na obecny czas.

Portfel więc, zmniejszył się dość znacznie, więc droga do niezależności znacznie się wydłuży.

Z inwestycji, które powinny przynieść dochód w przeciwieństwie do samochodu :), dokonałem kolejnego przelewu na IKE w formie rachunku maklerskiego i kupiłem akcje Tauronu.
Sprzedałem również akcje KGHM, po odbiciu ceny akcji i otrzymaniu dywidendy.

Po umorzeniu jednostek w planie systematycznego oszczędzania, BPH TFI Stabilnego Wzrostu, pojawiła się w portfelu, nowa pozycja, gotówka. W najbliższym czasie, gdy już skończę z rejestracją samochodu, zastanowię się, gdzie zainwestować te pieniądze, gdyż jak już wspominałem, są one odkładane z myślą o przyszłości dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz